محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به حبس و ممنوعیت استفاده از تلفن هوشمند

زیتون– نجات بهرامی، روزنامه نگار و معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توسط دادگاه انقلاب تهران به یک سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از استفاده از تلفن هوشمند و عضویت در احزاب و گروه های سیاسی محکوم شد.

او پیش از این ممنوع الکار نیز شده بود.

به گزارش «زیتون» نجات بهرامی٬ معاون رسانه‌ای وزیر آموزش و پرورش آذرماه امسال بازداشت شد. او پس از شش روز بازداشت در انفرادی اطلاعات سپاه آزاد شد.

به معاون رسانه‌ای وزیر آموزش و پرورش اتهام‌های تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت عمومی تفهیم شده است.

اما پس از آزادی از بازگشت او به محل کار ممانعت به عمل آمده و به «مرخصی اجباری» فرستاده شده بود. بر اساس اخباری که در اختیار «زیتون» قرار گرفته است٬ فردی خارج از مجموعه کارکنان این وزارت خانه به جای نجات بهرامی وظایف معاون رسانه‌ای را برعهده گرفته بود.

حال پس از گذشت ۳ ماه ٬ او «ممنوع الکار» شده است.

آموزش و پرورش بدون حکم دادگاه از حضور نجات بهرامی در محل کار جلوگیری کرده و فرد دیگری را به جای او به کار گرفته است.

او طی سال‌های اخیر هیچ گونه فعالیت رسانه ای و تشکیلاتی نداشته و معلوم نیست چرا با هجوم به منزلش بازداشت شده و ۶ روز در انفرادی بوده است.

نجات بهرامی، علاوه بر سال‌ها فعالیت مؤثر در فضای رسانه، تدریس و پژوهش،‌ سابقه حضور در سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و حوزه وزارتی را در کارنامه خود دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »