?مرخصی اجباری معاون رسانه‌ای وزیر آموزش و پرورش پس از بازداشت

زیتون– وزیر آموزش و پرورش معاون رسانه‌ای‌اش را پس از بازداشت به مرخصی اجباری فرستاد.

به گزارش «زیتون» نجات بهرامی٬ معاون رسانه‌ای وزیر آموزش و پرورش ده روز پیش بازداشت شد. او پس از شش روز بازداشت در انفرادی اطلاعات سپاه آزاد شد.

به معاون رسانه‌ای وزیر آموزش و پرورش اتهام‌های تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت عمومی تفهیم شده است.

اما پس از آزادی از بازگشت او به محل کار ممانعت به عمل آمده و به «مرخصی اجباری» فرستاده شده است. بر اساس اخباری که در اختیار «زیتون» قرار گرفته است٬ رییس حراست این وزارت خانه به جای نجات بهرامی وظایف معاون رسانه‌ای را برعهده گرفته است.

او طی سال‌های اخیر هیچ گونه فعالیت رسانه ای و تشکیلاتی نداشته و معلوم نیست چرا با هجوم به منزلش بازداشت شده و ۶ روز در انفرادی بوده است.

نجات بهرامی، علاوه بر سال‌ها فعالیت مؤثر در فضای رسانه، تدریس و پژوهش،‌ سابقه حضور در سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی و حوزه وزارتی را در کارنامه خود دارد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »