ادامه تقدیر از راننده اسنپی که مسافر خود را در میانه راه پیاده کرد

زیتون ـ غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران امروز در نشست خبری خود از راننده‌ای که یک مسافر زن را به دلیل «بدحجابی» از خودروی خود پیاده کرده بود، تقدیر کرد.

اسماعیلی امروز سه‌شنبه ۲۱ خرداد در نشست خبری خود در این باره گفت: «برادر عزیز راننده‌ای که در برابر یک عمل ناهنجار احساس مسئولیت کرد و امر به معروف کرد و دیدیم که اقدام او چقدر اثربخش بود، بگونه‌ای که هم شرکت مزبور و هم خود فرد، وقتی این اقدام صورت گرفت، عذرخواهی کردند و اعلام کردند که خود را مقید به ضوابط و مقررات جامعه می‌دانیم.»

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد که «این یک دستاورد ارزشمند برای اجرای عملی امر به معروف توسط شهروندان در پرتو حمایت متولیان بود.»

اشاره رییس قوه قضاییه به توئیتی است که این کاربر اسنپ و توئ توئیتر بعد از بالا گرفتن جنجال‌ها بر سر این خبر نوشت. او در توئیت مذکور تاکید کرد که  از راننده اسنپ، مجموعه اسنپ و تمام کسانی که خاطرشان به موجب جریان اخیر جریحه دار شده عذرخواهی می‌کند و  به قوانین کشور « التزام و اهتمام دارد.»

این در حالی بود که پیش از این این مسافر در توئیتر خود تاکید کرده بود که به دلیل آنکه راننده او را قبل از مقصد و در اتوبان پیاده کرده از او شکایت خواهد کرد و به دنبال آن اطلاعات راننده اسنپ را در صفحه خود منتشر کرد.

اسنپ نیز در یک پیام توئتیری اعلام کرد که حق شکایت از این مسافر را برای خود محفوظ می‌داند.

به دنبال این اتفاق موجی از حمله‌ها از سوی موافقان عمل راننده اسنپ به این زن آغاز شد. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی‌شده‌اند این زن به پلیس امنیت فراخوانده‌شده و به دادسرا معرفی شده و با سپردن تعهد و قرار التزام‌به‌حضور در دادسرا، آزاد شده است.

به دنبال این اتفاقات موجی از تحریم اسنپ در فضای مجازی به راه افتاده است و بر اساس اخبار تایید نشده امروز ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ هم در مراسم تقدیر از این راننده حاضر نشد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ایشان وظیفه شرعی خود را که توسط رهبر شیعیان نظام مقدس اسلامی تعیین شده عمل کردند. با اینکار مشت محکمی هم به دهان امریکا، اسرأییل، و عربستان زده ا‌ند. جایش در بهشت است

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »