مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی:

سخنان آیت‌الله خامنه‌ای درباره روی کار آمدن دولت حزب‌اللهی، یک کد است

زیتون– رحیم صفوی٬ دستیار ویژه و مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرد که سخنان اخیر علی خامنه‌ای درباره اینکه باید یک رییس‌ جمهوری «جوان و انقلابی روی کار بیاید»، «یک کد است و معنا دارد.»

آیت‌الله علی خامنه‌ای اول خرداد ۱۳۹۸ در دیدار با دانشجویان از آنها خواست «زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی» فراهم کنند؛ او افزود اگر این اتفاق رخ دهد «غصه‌های شما تمام می‌شود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست.»

رهبر جمهوری اسلامی پیشتر نیز در آستانه چند انتخابات٬ نظراتش را در مورد «رییس جمهوری که می‌خواهد سرکار بیاید» عنوان کرده بود. از جمله سخنرانی در کرمانشاه پیش از انتخابات سال ۸۸.

رحیم صفوی در بخش دیگری سخنرانی خود همچنین از رفتار انتخاباتی مردم تلویحا انتقاد کرده و گفته است: «چه کنیم که مردم ما احساساتی هستند و شب یک فکر می‌کنند و صبح یک رأی دیگر می‌دهند.»

مشاور عالی خامنه‌ای همچنین گفته است: «اگر مردم کشورمان در انتخابات‌ درست انتخاب کنند خیلی چیزها درست می‌شود.»

رحیم صفوی در ادامه به چالش‌های پیش روی جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت «در حال حاضر ۴۶ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی ایران، انقلاب و امام را ندیده و تفکر، لباس پوشیدن و آرزوهای‌شان با نسل قبل متفاوت است».

به گفته دستیار ویژه رهبر جمهوری اسلامی، کشورهای غربی از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی تا حدودی در تغییر سبک زندگی و رای مردم ایران موفق بوده‌اند ولی اگر جمهوری اسلامی چند سال دیگر مقاومت کند، از این «پیچ تاریخی» رد می‌شود و به پیروزی می‌رسد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. در مملکتی که همه تحلیل گر سیاسی اند و تئوری توطئه و دست های پشت پرده و خالی بندی سیاسی و اهورا و شبشگرد و فرشگرد و من و تو و ایران اینترنشنال و بن زاید و بن سلمان و پول های نفت و اپوزیسیون دخیل بسته به ترامپ و واخورده های مقلد و خود باخته ی سیاسی و فرهنگی، و …. وجود دارند، حالا یکی هم بیاید کد خوانی کند، so what? و یا ثم ماذا؟

    دریغ از یک حرف و تحلیل درست و حسابی.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

مشاور نظامی رهبر جمهوری اسلامی:

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »