رهبر جمهوری اسلامی: مذاکره با آمریکا «سم» است

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ مذاکره با آمریکا را «سم» خواند.

او همچنین تاکید کرد که مذاکره با دولت دونالد ترامپ، «سم مضاعف است.»

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه مراسم افطار با کارگزاران نظام٬ گفت که هیچ جنگی با آمریکا رخ نخواهد دارد.

رهبر جمهوری اسلامی درباره دلیل مذاکره نکردن جمهوری اسلامی با آمریکا گفت: «جنگی به وقوع نمی ‌پیوندد و گزینه قطعی ملت ایران مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌نشینی خواهد شد.»

او اضافه کرد: «این رویارویی، نظامی نیست؛ چون بنا نیست جنگی انجام بگیرد. نه ما دنبال جنگ هستیم، نه آنها؛ که می‌دانند به نفع‌شان نیست.»

آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد: «این برخورد، برخورد اراده‌ها است و اراده‌ ما قوی‌تر است، چون علاوه بر اراده‌ خود، توکل به خدا را هم داریم.»

او برنامه موشکی ایران و «عمق راهبردی‌»در منطقه را «نقاط قوت»جمهوری اسلامی خواند و گفت که «هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره‌ نقاط قوت خود معامله نمی‌کند».

رهبر جمهوری اسلامی همچنین اضافه کرد: «می‌گویند درباره‌ سلاح دفاعی شما مذاکره کنیم که چرا موشکی با فلان برد می‌سازید، این برد را کم کنید که اگر شما را زدیم نتوانید پایگاه ما را بزنید و جواب بدهید».

آیت‌الله علی خامنه‌ای گفت: «پس اصل مذاکره غلط است، حتی با آدم حسابی. اینها که آدم حسابی هم نیستند و به هیچ چیز پایبند نیستند.البته هیچ‌کس در عقلای ما هم دنبال مذاکره نیست».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. خمینی و تو با دار و دسته حزب الهی، ایران را پس از آن انقلاب پر از امید به این وضع ناگوار دچار کرده اید، شماهایی که پس از رسیدن به قدرت اعلام کرده اید که به ایران و میهن و کشور و ملت اعتقادی ندارید و برایتان مکتب و حکومتتان مهم است! این هم نتیجه مکتب و حکومت سراسر فساد، خیانت، جنایت و غارت شما !
    هرچه را انکار کنید مرگ را چه می کنید؟ مرگتان در پیش است، تا فرا نرسید یک رفراندوم بی تقلب و بی سرکوب بگذارید تا مردم نظرشان را بگویند. میدانید که از شما بیزارند. همان قانون اساسی پیشنهادی پیش از خبرگان اول را به رای عمومی بگذارید. هم خود را و هم خانواده اتان را نجات دهید ، کشور و مردم که برایتان مهم نیستند.

  2. یک حرف منطقی و روشن! موشک برای دفاع است، زمان صدام یادتان هست؟
    آدم سر وسیله ی دفاعیش با دشمنی که سرتا پایش قلدری و یاغیگری است، مذاکره نمیکند! مقاومت میکند، مقاوت و حریت مال اینجور وقت هاست!
    اما مذاکره سر چیزهای دیگر خیلی هم خوب است، بیخودی دعوا نباید راه انداخت.
    و ظریف راهش را بلد است، گفته اگر دنبال تسلیم ما هستند، کور خوانده اند.
    امااگر با احترام به حقوق متقابل گفتگو میخواهند، بسم الله.
    برجام را کی بعد دو سال مذاکره، یکسال پیش، بعد دو سال رعایت تعهدات ایران و نیمه کاره رعایت تعهدات طرف مقابل، به هم زد؟؟؟
    این عذر خواهی از بی ادبی و لات بازی شان است؟ که حالا ناو میفرستند؟!
    ملت ایران را زبون پنداشته اند، کور خوانده اند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »