ساسی مانکن علی مطهری را به چالش کشید

زیتون– ساسی مانکن٬ خواننده٬ امروز در اینستاگرامش پستی را خطاب به نایب رییس مجلس منتشر کرد.

او خطاب به مطهری نوشت:

«آقای مطهری من شما رو به چالش دعوت میکنم.
آهنگ جنتلمن رو گوش بدید با صدای بلند، اگه خودتون نرقصیدید، بُردید
اون موقع هست که خودتون به من دایرکت میدید که (ساسی پاشو همرو برقصون دادا)
جدی جدی، دلار، گوشت، گرونی، و و و رو ول کردی، امروز در مورد “جنتلمن” تصمیم گرفتی؟؟؟؟؟؟؟»

در پی انتشار ویدئوهایی از مراسم روز معلم در برخی مدارس ایران که دانش‌آموزان را درحال شادی و پایکوبی نشان می دهد،‌ اعتراضات فراوانی متوجه وزیر آموزش و پرورش و این مدارس شد.

همچنین برخی از نیروهای ارزشی خواهان برخورد با آنچه «ابتذال» نامیده شده و پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش شدند.

علی مطهری، نایب رییس مجلس٬ روز گذشته (سه شنبه) نسبت به ویدئوهای شادی دانش آموزان در روز معلم واکنش نشان داده و به خبرگزاری فارس گفته است که مدیران این مدارس باید برکنار شوند و در این رابطه وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

عباس کعبی عضو خبرگان رهبری هم شادی دانش‌آموزان را «رقاصی در مدارس» و یک برنامه از پیش طراحی شده توصیف کرده و از «ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر» خواسته تا به این موضوع ورود کند و علیه مدارس و یا دستگاه‌هایی که کوتاهی داشته‌اند اعلام جرم و به دادستانی شکایت کند.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پروش شهر تهران هم به خبرگزاری ایسنا از لزوم شناسایی و برخورد قانونی و جدی با این عوامل خبر داده است.

اما ویدئوهای منتشر شده از شادی دانش‌آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است و این دانش‌آموزان در حال خواندن ترانه هایی از چند خواننده پاپ از جمله ترانه جدید ساسی مانکن هستند.

محمد بطحایی٬ وزیر آموزش و پرورش٬ در واکنش به این حواشی پیش اومده٬ گفت: «۳ متخصص را مأمور کردم تا ریشه تولید کلیپ‌های اخیر درباره مدارس را بررسی و مشخص کنند.»

او با تأکید بر اینکه هدف دشمن بی اعتماد کردن مردم به آموزش و پرورش و معلمان است، افزود: «اخیراً هم کلیپ‌هایی به سرعت در فصای مجازی پخش شده و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده که باعث می‌شود به این مقوله توجه بیشتری شود و باید در فرایندهای آموزش و پرورش دقت بیشتری داشته باشیم.»

وزیر آموزش و پرورش همچنین خبر داد: «از دیروز ۳ متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود زیرا اعتماد عمومی و باور مردم متدین را نگران می‌کند؛ امیدوارم پلیس فتا هم در این موضوع به ما کمک کند زیرا این کلیپ‌ها بی نام و نشان هستند و تصاویر پخش شده، مدرسه و معلم را تلقین می‌کند لذا حراست و بازرسی این موضوع را به ویژه موضوع اخیر را پیگیری خواهند کرد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »