واکنش رییس جمهوری به شکایت دادستان کل از وزیر ارتباطات

زیتون– حسن روحانی٬ رییس جمهوری٬ در واکنش به شکایت قوه قضائیه از محمدجواد آذری جهرمی گفت: «قوه قضاییه می‌گوید که از وزیر جوان دولت شکایت می‌کند، در حالی که وزیر کار خودش را با قدرت انجام می‌دهد. او به نفع مردم کار می‌کند و به دستورات بی‌ربط اعتنا ندارد. یک نفر در قوه قضائیه می‌گوید از او شکایت می‌کند خب شکایت کنید.»

روز گذشته جواد جاویدنیا٬ معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور٬ از وزیر ارتباطات شکایت کرد.

معاون دادستان کل کشور به ایسنا گفت که این شکایت به استناد عدم «تمکین» وزیر ارتباطات از «تذکرات متعدد» مدعی‌العموم و شکایت دو هزار نفر از مردم اهواز از او در دادسرای کارکنان تهران ثبت شده است.

 

به گفته جاوید نیا، محمود آذری جهرمی «دستورات قضایی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی» را اجرا نکرده و تلاش برای حل «قضیه به نحو مسالمت‌آمیز» هم به نتیجه نرسیده و در نتیجه علیه او دو عنوان شکایت مطرح شده است.

عدم اجرای قوانین و مقررات دولتی و عدم اجرای دستورات قضایی موضوع ماده ۵۷۶ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی.

معاون دادستان کل کشور در ادامه افزود: «مردم اهواز از وزیر ارتباطات بابت عدم ایجاد بستر امن و لازم برای فضای مجازی در کشور شکایت کردند، این شکایت هم به دلیل این است که تعدادی از جوانان جذب گروه‌های تکفیری شده و درنهایت حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح رخ داده و عزیزانشان شهید شدند.»

او تاکید کرد که البته مردم اهواز هم از وزیر ارتباطات و هم مدیران اینستاگرام و تلگرام طرح شکایت کردند.

جوادنیا ادامه داد که پرونده وزیر ارتباطات در دادستانی تهران مطرح است و منتظر هستیم تا روند قضایی طی شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »