هر دلار آمریکا ۱۴۰۰۰ تومان

زیتون– در ادامه افزایش بهای ارز و سکه طلا در بازار آزاد طی روزهای گذشته٬ امروز (یکشنبه) قیمت هر دلار آمریکا به ۱۴ هزار تومان رسید و بهای هر سکه طلا هم از مرز ۵ میلیون تومان گذشت.

به این ترتیب، بهای ارز و سکه طلا به بالاترین میزان در سه ماه اخیر رسیده است.

بهای دلار آمریکا را در عصر شنبه و صبح یکشنبه حدود ۱۳هزار و هفتصد تومان و قیمت هر سکه طلا را حدود ۴میلیون و هشتصدهزار تومان گزارش کردند٬ اما با گذشت چند ساعت و تا پس از ظهر٬ نرخ ارز در ایران افزایش یافت.

با اینکه در دو ماه اخیر نرخ ارزهای مختلف، از جمله دلار آمریکا، نوسان چندانی نداشت، هفته گذشته یک‌باره این نرخ از کانال ۱۱ هزار تومان خارج و از روز پنج‌شنبه وارد کانال ۱۳ هزار تومان شد.

عبدالناصر همتی، رییس بانک مرکزی در یادداشتی که دهم بهمن ماه در اینستاگرام منتشر کرده درباره سرمایه‌گذاری در بازار ارز هشدار داده و از شهروندان ایرانی خواسته «سرمایه خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.»

همتی نوشته بود: «نرخ هایی که توسط فرصت جویان و در فضای مجازی درباره نرخ ارز مطرح می شود، ماندگار نیست و به مردم توصیه می‌کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.»

او همچنین گفته بود عده‌ای با بزرگ نمایی «بحث هایی مانند تاثیر رد یا قبول پالرمو و ساز و کار ویژه مالی اروپا کسب و کار خود را با فروش ارزهای بالا خریده خود رونق می‌دهند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »