درخواست میرحسین موسوی

نوار گفت و گو با رهبری پس از انتخابات ۸۸ را هم پخش کنید

زیتون– میرحسین موسوی٬ رهبر در حصر «جنبش سبز»  پس از پخش کلیپ منتشر شده توسط دفتر آثار آیت‌الله خامنه‌ای خواست تا «نوار گفت و گو با رهبری پس از انتخابات ۸۸ را هم پخش کنند.»

چندی پیش و در آستانه ۹ دی ماه دفتر نشر آثار رهبر جمهوری اسلامی اقدام به انتشار کتابی با موضوع انتخابات ۸۸ نموده  و همزمان برای اولین بار برشی دو دقیقه‌ای از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای را در جمع محدودی از روحانیون٬ که تصویر آنان در کلیپ تار شده بود٬ را انتشار داده است که در آن رهبری ضمن نقل قولهایی از جانب میرحسین و خاتمی و هاشمی به موسوی انتقاد و نظرات وی را رد می‌کند.

به گزارش وب سایت کلمه٬ در پی انتشار گسترده کلیپی به بهانه معرفی یک کتاب درباره «فتنه» میرحسین موسوی پیشنهاد کرد جلسه دیدار او و رهبر جمهوری اسلامی در روزهای پس از انتخابات  نیز به صورت کامل و بدون سانسور پخش شود.

همچنین میرحسین موسوی که از انتشار این کلیپ گزینشی و تقطیع شده مطلع شده پیشنهاد کرده است نوار مذاکرات رهبری با وی نیز که بعد از انتخابات صورت گرفته به صورت کامل و بدون سانسور جهت اطلاع مردم پخش شود.

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی هشت سال است که به دستور آیت‌الله خامنه‌ای در حصر  خانگی به سر می‌برند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

درخواست میرحسین موسوی

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »