فاطمه هاشمی: پدرم به مرگ طبیعی نمرد

زیتون– قاطمه هاشمی٬ فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی٬‌ تاکید کرد که پدرش به مرگ طبیعی نمرده است.

او در گفت‌وگو با وب سایت جماران در خصوص تهدید به مرگ هاشمی رفسنجانی گفت: «این تهدید برای پدر من از دو ماه قبل آن حادثه شده بود. به نحوی که آبان‌ماه همان سال، دو نفر از آقایانی که ادعا می‌کردند از بچه‌های جبهه و جنگ هستند، به دفتر من در دانشگاه آمدند و گفتند که قصد ترور پدرتان را دارند و این پیغام را به ایشان برسانید.»

اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۹ دی ماه سال گذشته در گذشت.

او که برای شنا به استخر رفته بود٬ به گفته پزشکان٬ به دلیل عارضه قلبی در گذشت.

اما امروز و در سالگرد در گذشت رییس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ فاطمه هاشمی گفت: «من با شواهدی که در این مدت به دست آوردم، مطمئن هستم که مرگ ایشان، مرگی طبیعی نبوده است.»

فاطمه هاشمی رفسنجانی در خصوص بررسی پرونده مرگ هاشمی رفسنجانی شورای عالی امنیت ملی توضیح داد: «من فکر می کنم که آن پرونده را در شورای عالی امنیت ملی، بستند و سال گذشته، آخرین باری که آن شورا ما را دعوت کرد، اعلام کرد که این پرونده را می‌بندد.»

او همچنین در خصوص وجود رادیو اکتیو در بدن پدرش گفت: «یک بحثی را مطرح کردند که رادیواکتیو موجود در بدن ایشان بالای حدّ مجاز ۱۰ درصد بوده، یعنی هم ادرارشان آلوده بوده هم حوله‌ای که تن‌شان می کردند، آلوده بوده است. در آخر هم گفتند که نمی‌ دانند این رادیواکتیو از کجا آمده و دلیلی هم برایش نداشتند. حتی گفتند بیشتر از این نمی‌‌توانند ادامه دهند.»

دختر هاشمی رفسنجانی در این رابطه ادامه داد: «این را هم گفتند که در بدن من و مامانم هم رادیو اکتیو وجود دارد. البته من به این حرف‌ها اعتقاد چندانی نداشتم و بیشتر بیان آن را ردگم کنی می‌دانستم. بعدها با مطالعاتی که خودم راجع به رادیواکتیو و این مسائل کردم، به این نتیجه رسیدم که این موضوع ردگم کنی بوده، یعنی مسأله دیگری وجود داشته ولی رادیواکتیو برای‌شان راحت‌تر بوده که مطرح کنند. در همین رابطه شاهدیم که خودشان هم در شعارهایشان اعلام کردند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. وقتی پدر بزرگوار شما در مقابل قتل مرحوم لاهوتی پدر همسران دو دختر خود به دست شهید ! لاجوردی سکوت میکند چنین عاقبتی طبیعی است !!

  2. ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار
    تا باز که او را بکشد آنکه تو را کشت !

    خانم هاشمی بیاد بیاورید چه اندازه آدم بی گناه از پیر و جوان و کودک را کشتند و پدرتان دخیل بودند! نفر دوم و ای بسا تصمیم گیردند اصلی بودند! به هشدار ها و اندرزها با تمسخر و توهین و تهمت پاسخ میدادند ! مردم و کشور را به این تیره روزی دچار کردند و تا آخر هم با وقاحت ادعای میانه روی و اعتدال کردند و دروغ گفتند !
    آدم باید ظرفیت داشته باشد! در پی چندی قدرت، فردایی هم هست، فردای این دنیایی یا آن جهانی !
    بسیجیان، سپاهیان، اطلاعاتی ها و دیگر حزب الهی های دهه ۶۰ و بخصوص امروز به خود آیند ! دست از سرکوب و کشتار و خیانت بردارید و به این نامردمان کمک نکنید!
    شما در این حکومت ، برتر از رفسنجانی نبوده و نیستید ! آیینه عبرت و هشدار از این روشن تر نمی شود ! فردا دیر است !

  3. زمان ابوی تو هم خیلی ها را به مرگ غیر طبیعی می مرداندند. منتها تفاوت در آنجاست که آن خیلی ها بی گناه ، کم گناه ، بی دادگاه ، نادادگاه، مرد، شریف، زن، نجیب، نخبه و خیلی چیزهای خوب دیگری بودند که تو و بابات و عموهات و داداشات نیستید

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »