واکنش رییس بسیج جامعه زنان به ازدواج با شهدا

زیتون– مینو اصلانی٬ رییس بسیج جامعه زنان٬ با تاکید بر اینکه مدعیان نامزدی با شهدا متوهم، افسرده و روانپریش هستند، گفت که به لحاظ عقلانی چنین موضوعی قابل قبول نیست و چنین ادعاهایی بسیار عجیب و غیرعقلانی هستند.

مدتی است که خبر ازدواج برخی از زنان بسیجی با شهدا در فضای مجازی مطرح شده است.

زنانی که به صورت نمادین با شهدا پیمان ازدواج می‌بندند.

https://twitter.com/madar1348/status/1076054504406056960

در این رابطه مینو اصلانی به ایلنا گفت که این افراد به نوعی مشکلات روانی و افسردگی دارند و ممکن است با سر مزار یک فرد معمولی نیز چنین ادعایی را مطرح کنند. یک نوع اختلالات فکری و روحی باعث بروز چنین رفتارهایی می‌شود.

رییس بسیج جامعه زنان تصریح کرد: «معتقدم این موضوع یک موضوع ارزشی و پیروی از شهید نیست و ممکن است، این افراد دچار یک سری اختلالات در اعتقادات و باورهایشان باشند.»

او با تاکید بر اینکه این موضوع با عقلانیت همخوانی ندارد٬ ادامه داد: «ما در این موضوع با چنددو کلید واژه مواجهیم، کلید واژه‌های “شهید” و “نامزد” که این دو اصلا با هم همخوانی ندارند و مرتبط نیستند، از همین‌رو معتقدم این موضوعات نمی‌تواند، برگرفته از وضعیت عادی یک فرد باشد و احتمالا ناشی از یک سری اختلالات روانی است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. وقتی ناخواسته توهم راتبلیغ می کردید،می نوشتید«نامه ای ازبهشت»نامه ای از بهشت :شهیدی ازآن دنیا برای فرزندش نامه فرستاده،حتی تصاویر پاکت نامه+ خودنامه را باشوروشعف منتشرمی کردید بایدانتظارچنین ادعایی راهم داشته باشید!
    یادم هست آن زمانی که درمدارس شاهدبودم،دریکی ازجلسات یکی ازمسئولین بنیادشهید با حرارت واحساسات وصف ناپذیر ازماجرایی میگفت:خلاصه اش اینه که معلم نمی دانست دانش آموزش فرزندشهیداست،ازکم کاری درسی اش

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »