فعلاً در حصر گشایشی رخ نمی‌دهد

زیتون– مجتبی ذوالنوری، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس٬ خبر از آن داد که فعلا «گشایشی در حصر رهبران جنبش سبز» انجام نخواهد شد.

این عضو مجلس در مصاحبه با وب‌سایت انتخاب تاکید کرد: «تا زمانی که عذرخواهی از جانب محصورین صورت نگیرد از جانب نظام هم نمی‌توان توقعی داشت.»

او اضافه کرد: «فعلاً گشایشی در خصوص حصر صورت نخواهد گرفت چراکه از سوی آن افراد هم اقدام مثبتی صورت نگرفته است.»

این نماینده اصول‌گرای مجلس همچنین گفت که پس از نامه مهدی کروبی به آیت‌الله خامنه‌ای « تمام گشایش‌هایی» که درباره رفع حصر در جریان بود «به بن‌بست خورد».

مهدی کروبی در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، او را مسئول وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی امروز ایران دانسته و خواستار آن شده بود که «زمینه را برای اصلاح ساختاری نظام فراهم آورد.»

این مصاحبه یک روز پس از سخنان مشاور رییس جمهوری مبنی بر اینکه تا برداشته شدن حصر سران جنبش سبز «تنها یک پوسته باقی مانده است» منتشر شده است.

رفع حصر از رهبران «جنبش سبز» از جمله وعده‌های انتخاباتی حسن روحانی بود که تا کنون محقق نشده است.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »