انصار الفرقان حمله انتحاری در چابهار را به‌ عهده گرفت

زیتون– شبکه العربیه اعلام کرد گروه انصار الفرقان مسئولیت حمله انتحاری به چابهار را به عهده گرفته است.

در پی انفجار تروریستی در چابهار چندین تن کشته و زخمی شدند.

صبح امروز در چابهار، انفجار تروریستی روی داد. ایسنا به نقل از سرپرست فرمانداری چابهار این انفجار را «انتحاری» توصیف کرده است.

در این حادثه، یک خودرو بمب گذاری منفجر شد.

گزارش‌های اولیه از چابهار حاکی از مرگ چهار نفر در این حادثه بود، اما ساعاتی بعد این آمار به دو نفر کاهش پیدا کرد. ستوان دوم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده نام و درجه دو قربانی حادثه است.

در ابتدا گفته شد که فرمانده نیروی انتظامی چابهار در این انفجار، به شهادت رسیده است اما بعدا، او در مصاحبه با خبرگزاری فارس، شهادت خود را تکذیب کرد.

انفجار خودروی بمب گذاری شده در کنار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی چابهار روی داد.
پس از انفجار هم صدای شلیک گلوله شنیده شد. برخی رسانه ها می گویند بعد از انفجار، تیراندازی در محل صورت می گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در محل انفجار، حاضر شده است.

ساعتی پس از انفجار سایت رجانیوز اعلام کرد که گروه تروریستی «انصار الفرقان» مسوولیت این انفجار را برعهده گرفت اما یک مقام رسمی این موضوع را رد کرد.

محمد پاکپور٬ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران٬ اعلام کرد که تاکنون هیچ گروه با شخصی حادثه تروریستی چابهار را برعهده نگرفته است.

همچنین رحمدل بامری فرماندار چابهار نیز در خصوص این خبر گفت: تروریست ها با خودرو حامل موادمنفجره به ستاد انتظامی چابهار حمله کرده اند.

ساعتی پیش شبکه العربیه گزارش کرده گروه انصار الفرقان در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را برای این شبکه فرستاده، مسئولیت حمله انتحاری روز پنجشنبه در چابهار را به عهده گرفته است.

انصار الفرقان منشعب از گروه جندالله است. ایران در خرداد سال ۱۳۹۶ اعلام کرد رهبر این گروه مولوی جلیل قنبرزهی را در سیستان و بلوچستان کشته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »