????زنده| مشاهده یک بمب در سفارت ایران در آنکارا

 

 


قاسمی: ایران در بازسازی سوریه شرکت می‌کند

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت که این کشور در بازسازی سوریه شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آقای قاسمی در توضیح این موضوع افزود: « ایران با توجه به درخواست دولت سوریه و حضور قبلی خود در آنجا در مبارزه با تروریسم و با توجه به اینکه امر بازسازی این کشور مساله مهمی است شرکت خواهد داشت.»



مشاهده یک بمب در سفارت ایران در آنکارا

خبرگزاری روسی اسپوتنیک، به نقل از رسانه‌های ترکیه، گزارش داده یک بمب‌گذار انتحاری به ساختمان سفارت ایران در آنکارا رفته است.
به گزارش وب‌سایت روزنامه Sözcü ترکیه، خیابانی که ساختمان سفارت ایران در ترکیه آن‌جاست بسته و اقدامات امنیتی شدیدی برقرار شده. سفیر از ساختمان خارج شده است.

بنابر گزارش‌های رسیده بعد از دریافت پیامی مبنی‌بر احتمال حمله یک بمب‌گذار انتحاری به سفارت ایران در آنکارا، این ساختمان خالی شده، سفیر ایران به مکانی امن رفته و خیابان‌های که به سفارت‌خانه می‌رسیدند، بسته‌شده است.


https://twitter.com/NahidMolavi/status/1051835684292562944


احتمال استعفای عارف از ریاست شورای عالی اصلاح‌طلبان

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ریاست شورای عالی استعفا می‌کند. /فارس

Risultati immagini per ‫احتمال استعفای عارف از ریاست‬‎


رفتن شهردار تهران قطعی نشد

رئیس کمیسییون معماری و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام اینکه رفتن شهردار تهران قطعی نیست، گفت: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اعضای شورا و نمایندگان مجلس تشکیل شود تا این موضوع در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.


 


منابع آبی مازندران در حال کاهش است

شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد: به طور متوسط حجم چاه های موجود در مازندران از ۱۲ به ۸ لیتر و چشمه‌ها نیز به طور متوسط از سه به ۱.۵ لیتر در ثانیه رسیده است.

Immagine correlata



خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »