موشک باران مقر حزب دموکرات کردستان

زیتون– مقر حزب دموکرات کردستان که مصطفی مولودی هدایت آن را برعهده دارد، در شهر کوی‌سنجق اقلیم کردستان عراق بامداد شنبه گلوله‌باران شده است.

گزارش‌‌ها حاکی از زخمی شدن شماری از رهبران این حزب است.

رجانیوز٬ وب سایت نزدیک به جبهه پایداری خبر داد که طی این حمله سهیلا قادری و هاشم عزیزی دو تن از بلند پایه ترین رهبران حزب دموکرات کردستان در میان کشته شدگان هستند.

رادیو فردا نیز در همین رابطه خبر داد که مصطفی مولودی، دبیرکل فعلی، و خالد عزیزی، دبیرکل سابق حزب دمکرات کردستان، از جمله زخمی‌های این حمله هستند.

دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان نیز اعلام کرد که «در طول این حملە و در پی آن هواپیماهای بی‌سرنشین ایرانی در فراز شهر کویە [کوی‌سنجق] درحال پرواز مشاهدە شدەاند.»

شبکه تلویزیونی رووداو عامل این انفجارها را جمهوری اسلامی ایران می‌داند و ویدئوهایی نیز در این رابطه منتشر کرده است. به گفته این شبکه تلویزیونی در این حملات ۹ نفر کشته و ۳۰ نفر زخمی شده‌اند.​

خبرگزاری مهر نیز نوشت که مقر این حزب در کردستان عراق «همزمان با برگزاری پلنوم این حزب، هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته» و گزارش‌های اولیه حکایت از کشته شدن ۱۱ تن از اعضای این حزب و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر دارد.

جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته به بهانه حضور نیروهای مخالف جمهوری اسلامی و عملیات آنها اقدام به گلوله‌باران مناطقی از اقلیم کردستان عراق کرده است. به رغم اعتراض‌های مکرر دولت این منطقه، گلوله‌باران اقلیم از سوی ایران متوقف نشده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »