سخنگوی هیئت رییسه مجلس: اگر نظام تصمیم بگیرد با آمریکا مذاکره می‌کنیم

زیتون– بهروز نعمتی٬ سخنگوی هیئت رییسه مجلس٬ امروز اعلام کرد که «اگر نظام تصمیم بگیرد با آمریکا مذاکره می‌کنیم.»

بهروز نعمتی در مورد «تنش‌های موجود میان ایران و آمریکا» و «احتمال مذاکره مجدد بین این دو کشور» گفت: «ما همواره اهل مذاکره بوده‌ایم و نمونه آن موضوع هسته ای است که دوازده سال مذاکرات هسته ای را در دولت های مختلف داشته‌ایم.»

تنش لفظی بین دوکشور طی روزهای اخیر بالاگرفته است.

نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران مدعی شد: «تجربه ثابت کرده است که همواره آمریکایی ها برخلاف وعده ها و رویه‌های دیپلماسی عمل کرده‌اند و اگر در حال حاضر خواهان مذاکره با ما هستند باید شرایط ما را بپذیرند.»

این عضو کمیسیون انرژی  با اشاره به رد و بدل شدن برخی سخنان میان سیاستمداران ایران و آمریکا گفت: «از قدیم گفته اند جواب «های »«هوی»است وقتی که ترامپ اینگونه علیه ما سخن می گوید طبیعی است که رییس جمهور ما جواب وی را بدهد.»

نعمتی  تاکید کرد: «اینکه ما با آمریکا پای میز مذاکره می رویم تصمیمی است که نظام باید بگیرد که مجموعه حاکمیت باید به این نتیجه برسند و اگر به نتیجه برسند که باید مذاکره ای انجام شود قطعا  انجام می شود.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. اگر نظام تصمیم بگیرد، یعنی چه؟ شما نماینده ملت هستید. بستن دو تنگه اخرین سلاح شما است که منجر به مرگ مردم و نابودی کلیه بنادر و شبکه برق می‌‌انجامد. آیا هزینه مذاکره بیشتر از نابودی ایران است؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »