آیت‌الله خامنه‌ای: با متخلفان در هر سطحی برخورد شود

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ امروز در دیدار با حسن روحانی و اعضای کابینه‌اش مدعی شد که به شرط انجام «اقدامات لازم» دولت می‌تواند «توطئه آمریکا» را ناکام بگذارد.

او همچنین خواست تا در پرونده سکه و ارز، «با متخلفان در هر سطحی که هستند برخورد شود.»

صبح امروز آیت‌الله خامنه‌ای اعضای هیئت دولت را «به دنبال بروز برخی نابسامانی‌های اقتصادی در کشور» فراخوانده بود.

رهبر جمهوری اسلامی در این دیدار در خصوص «شرایط و الزامات مقابله با نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی» صحبت کرده و هم‌زمان از مدیران دولتی خواسته است تا «در مقابل مشکلات با تحرک بیشتر و با احساس مسئولیت مضاعف عمل کنند.»

وب سایت رسمی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد که رهبر جمهوری اسلامی در این دیدار ضمن تاکید بر «ضرورت برخورد قاطع با متخلفان» دستور رییس جمهوری برای برخورد «با تخلفات در واردات خودرو» را ستود.

حسن روحانی روز گذشته با اشاره به وقوع احتمالی «یک فساد هماهنگ» در جریان واردات و فروش خودروهای خارجی، از رئیس قوه قضائیه خواسته بود تا خارج از نوبت به پرونده این تخلف رسیدگی کند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای همچنین امروز از تمام دستگاه‌ها خواست تا خود را با «تیم اقتصادی دولت» هماهنگ کنند.

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه از تمام «دستگاه‌های تبلیغاتی» کشور از جمله صداوسیما خواست تا از اقدامات دولت روحانی در زمینه اقتصاد «تصویر درست انتقال» دهند، گرچه در ادامه افزود که «البته بیان انتقادهای منطقی اشکالی ندارد.»

آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش از «توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم» سخن گفته است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. حتا در سطح ولایت فقیه ؟ یا باید مانند بسیاری قضیه ها همچون قتلهای زنجیره ای، مصلحت نظام رعایت شود ؟

  2. غارتگری که دیگران را نشان میدهد میگوید خلافکار و دزد را بگیرید !
    پس از افشای سه هزار بورس غیرقانونی، همین ولی امر مسلمین جهان در یک سخنرانی اعلام این این موضوع را تقبیح و دولت را سرزنش کرد و خواهان قطع پیگیری شد. سپس با هیاهو و فشار نوکران او در مجلس و دیگر مراکز قدرت وزیر علوم برکنار شد و آن سه هزار فرومایه به «تحصیل» (!) با هزینه مردم تهیدست در خارج کشور یا برخی در داخل مشغولند ! بعد هم بعنوان دکتر در خدمت او خواهند بود.
    برخی رشته ها مانند تاریخ انقلاب اسلامی است !
    خود با بنیادها و نهادهایش همچنان مشغول چپاول است، میگوید خلافکاران را بگیرید !

  3. اولین لبیک به درخواست همگامی مردم برای عبور از مشکلات اقتصادی متواند تحویل زیورالات زنان به بیت شریف باشد ، ولی امر مسلمانان جهان عیالوار است ، تامین مخارج برادر اسد و حزب الله لبنان و حوثی های یمن و برادران ایمانی در عراق و شهریه طلاب ۹ حوزه علمیه در خارج از کشور آسان نیست ، مجتبی هم حاضر نیست خمس اندوخته ها خود در بانکهای خارجی را به ابوی بدهد ، چون خودش مجتهد جامع الشرایط است و دست بگیر دارد ذلیل مرده !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »