مدیر مدرسه معین از ارتباط ناظم با دانش‌آموزان مطلع بوده است

زیتون– خبرگزاری تسنیم٬ نزدیک به سپاه پاسداران٬ خبر داد که مدیر مدرسه معین از ارتباط ناظم با دانش‌آموزان مطلع بوده است.

به نوشته این خبرگزاری پرونده ناظم مدرسه معین در حالی تشکیل شده که مدیر مدرسه معین، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه فیلم ارتباط ناظم با دانش آموزان را در اختیار داشته اما به مرجع قضایی اطلاع نداده است.

پرونده آزار و اذیت دانش‌آموزان مدرسه معین خردادماه امسال در شعبه ۲ کیفری بعثت تشکیل شده بود.

هفتم خردادماه تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، در پی آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، بازداشت شده است.

خبرآنلاین در این زمینه گزارش داده است که خانواده برخی از دانش آموزان متوجه موضوع شده و از فرد یاد شده شکایت کرده اند. یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با این رسانه گفته است که «پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.»

در ماده ۶ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان که مشتمل بر ۹ ماده است و در سال ۱۳۸۱ به تصویب رسیده، آمده است: «تمام افراد و مؤسسات و مراکزی که به نحوی مسؤولیت نگاهداری و‌ سرپرستی کودکان را بر عهده دارند مکلفند به محض مشاهده موارد کودک آزاری مراتب را‌جهت پیگرد قانونی مرتکب و اتخاذ تصمیم مقتضی به مقامات صالح قضائی اعلام کنند؛ تخلف از این تکلیف موجب حبس تا ۶ ماه یا جزای نقدی تا پنج میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۵)‌ ریال خواهد بود.»

در همین ارتباط در کنار پرونده ناظم مدرسه معین که به تشویق به فساد و فحشا و کودک آزاری متهم است و ۱۶ تیر ماه جاری نیز در شعبه ۱۰۹۱ مجتمع قضایی ارشاد محاکمه شده و منتظر صدور حکم است، پرونده‌ای هم برای مدیر و مسئولان این مدرسه تشکیل شده است.

روز گذشته سرپرست دادسرای ارشاد از تحقیق درباره افرادی غیر از ناظم مدرسه معین به خاطر کوتاهی در نظارت، خبر داد و گفت: «در همین زمینه تعدادی از مسئولان مدرسه معین و آموزش‌وپرورش با عنوان “متهم” و “مطلع” به دادسرا احضار شده‌اند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. وقتی رسالت تغییر فرهنگ مردم ایران به فرهنگ ولایی با برنامه هایی از قبیل “بحث شیرین لواط” ایت الله گیلانی جلاد اوین آغاز میشود ، تولید مربی صوت و لحن سعید جان طوسی و ناظم و مدیر مدرسه غیر انتفاعی است طبیعی است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »