دادستان اصفهان: همه افرادی که از تلگرام استفاده می‌کنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند

زیتون– حسن رحیمی٬ دادستان اصفهان٬ خبر داد که «استفاده از تلگرام» قطعا به وسیله فیلترشکن انجام می‌شود و «فیلتر شکن عنوان جزایی داشته و قابل تعقیب و پیگیری است.»

به گفته دادستان اصفهان «همه افراد، سازمان‌ها و خبرگزاری‌هایی که از تلگرام استفاده می‌کنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.»

دهم اردیبهشت ماه بیژن قاسم‌زاده٬ بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران٬ دستور مسدودسازی پیام‌رسان تلگرام را صادر کرد.

او از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در ایران خواست این دستور را اجرا کنند و اعلام کرد که در غیر این صورت با پیام رسان‌ها برخورد خواهد شد.

بیش از چهل میلیون ایرانی کاربر شبکه پیام رسان تلگرام هستند.

حسن رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استفاده برخی از مراکز رسمی از تلگرام نیز گفت: «طبیعتا تصمیمی حاکمیتی مبنی بر استفاده نکردن از تلگرام گرفته شده و به همه سازمان‌ها، مراکز، دفاتر و خبرگزاری‌ها ابلاغ شده است. به دلیل مسائل خاصی که وجود دارد و مشکلات امنیتی که در این بستر متوجه کشور است، هیچ کس اجازه استفاده از تلگرام را ندارد.»

او همچنین تهدید کرد که همه افراد، سازمان‌ها و خبرگزاری‌هایی که از تلگرام استفاده می‌کنند اگر عنوان و گزارش شود مورد تعقیب قرار می‌گیرند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. از سال ۱۳۵۷ که حکومت الله بر زمین برپا شد بیشینه این مردم تحت تعقیب هستند !
    خدایا اندکی خرد و کمی وجدان به این حاکمان بده ! استفاده از تلگرام ممنوع و جرم است ولی تریلی تریلی سرمایه های مردم را از کشور خارج کردن و به انبارها حزب اله در جنوب لبنان و جاهای دیگر بردن خوب است ! سرمایه های مردم را برای نگهداری حکومت بعثی سوریه عضو کنفرانس ۲ + ۶ خلیج فارس بقول خودشان عربی (!) هزینه کردن خوب است. در عراق و غزه و جاهای دیگر هزینه کردن روا است ! امتیازهای فراوان به حکومت روسیه دشمن دیرینه و دیوار به دیوار دادن خوب است! سرکوب مردم و جنایت در خیابانها و زندانها خوب است !
    سرمایه های مردم تهیدست را برای گسترش نهادهای آخوندی حکومتی و دیگر هوسهای ولی امر مسلمین جهان(!) هزینه کردن خوب است. …. تمامی ندارد !

  2. جناب دادستانی که قصد تعقیب حداقل ۲۰ میلیون نفر استفاده کننده تلگرام را دارید ، اگر فردا طبق وعده داده شده استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن ممکن شد تکلیف چیست ، استفاده حلال میشود ؟!

  3. دود نیست که جای مردم وشما عوض شود واگر به دریا تریزندتان،تجت تعقیب قضایی قرار گیرید

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »