رییس سازمان پدافند غیرعامل: ابرهای ایران را می‌دزدند

زیتون– سردار غلامرضا جلالی٬ رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور٬ گفت: «تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست.»

 

او امروز در در سومین کنفرانس ملی پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی٬ مدعی شد که «مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند.»

ایسنا خبر داد که غلامرضا جلالی در بخش دیگری از سخنانش افزود که «تیم‌های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند.»

به گفته رییس سازمان پافند غیر عامل٬ علاوه بر غیر بارور کردن ابرهای ورودی به ایران٬ جمهوری اسلامی با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هست.

جلالی در ادامه به عنوان مثال گفت: «در این مطالعه طی چهارسال گذشته ارتفاعات افغانستان تا مدیترانه مورد بررسی قرار گرفته است؛ نتیجه اینکه همه ارتفاعات بالای دو هزار و ۲۰۰ متر در این محدوده پر از برف ولی ارتفاعات ما خشک بوده است.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. غیر از این از ایشان نمیتوان انتظار داشت
    دشمن، دشمن، همه بد بخیی‌ها از دشمن است ، و گرم نه ما سران همه خوبیم

  2. هر کار منفی در ایران از دخالت خارجی است ! ولی مابقه فوتبال اگر نتیجه خوب داشت پیروزی نظام و اسلام است !
    این حکومت با رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان (!) و امید مستضعفان جهان، میخواهد اسرائیل را از صحنه روزگار حذف، امریکا را منزوی و نابود و کاخ سفید را حسینیه کند، ولی این اندازه ناتوان است که هرکاری در داخل کار خارجی هاست !
    ترامپ یک سرفه بکند اقتصاد نظام مقدس به لرزه می افتد و همه چیزش فرو میریزد !
    نظام مقدس نیرومند است ولی در برابر مردم بیدفاع و زندانیانِ اسیر !

    با آن همه ادعا، پس از چهل سال حکومت «مطلق» کارمان به اینجا رسید !
    هیچ کس هم نباید حرف بزند مگر در ستایش ولی امر مسلمین جهان و نظام مقدس !
    آقای خامنه ای ! نمیدانم به چه چیزی اعتقاد داری و چه کسی را دوست داری ! خودت و خانواده ات را دوست داری ! بیا و بگذار حقوقدانان مستقل و مردمی و خردمند، قانون اساسی را اصلاح کنند، این ریشه شر و فساد که ولایت فقیه و تمرکز قدرت و ثروت در دست او باشد را بنفع و بحقوق ملت اصلاح کنند. به خدا (که بی شک به آن اعتقاد نداری) بنفع خودت است. روز به روز وضع بدتر می شود. این مردم با همه خطرهایی که هست، زیر گلوله ها و باتومهای شما داد میزنند رضاشاه روحت شاد ! رضا شاه معذرت معذرت ! که حق رضاشاه هم هست. یبدیهایی هم داشت، ولی شما کجا و او کجا، ویرانگریهای شما کجا و سازندگیهای او کجا، تحقیر ایران و ایرانی توسط شما کجا و اعتبار این ملت در زمان او و پسرش نزد دیگر دولتهاو ملتها کجا !
    در این چهل سال، هشت سال رییس جمهور بوده ای (مقامات پیش از آن بکنار)، سی سال هم رهبر مطلق هستی ! وضع ایران امروز را با وضع ایران در سال ۵۶ مقایسه کن، حتا از نظر اعتقاد مردم به اسلام از نوع همان شیعه ۱۲ امامی ! اعتبار و آبروی آخوند را در آن زمان با نکبت و بی آبرویی امروز مقایسه کن ! هشدارها و پندهای دلسوزان و آگان در دهه ۶۰ و ۷۰ را بیاد بیاور و آن همه سرکوب و توهین که کرده اید را بخاطر بیاور!
    چند روزی در خلوت بنشین و بیندیش، تا دیرتر و بدتر نشده، تصمیمی بگیر که با همه خیانتها و جنایت ها که کرده اید، یک نام نیک از تو بجا بماند !
    به خدا «بعضی» از همان کسانی که به آنها اطمینان داری و خیال میکنی در تو ذوب شده اند از دست تو به ستوه آمده اند ! بداد خودت برس !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »