آیت‌الله خامنه‌ای: هزینه تسلیم بیشتر از مقاومت است

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان سپاه پاسداران٬ گفت که آمریکا «با کشورهای روسیاه منطقه برای ایجاد اغتشاش در ایران ائتلاف کرده» و به جمهوری اسلامی فشار اقتصادی وارد می‌کند تا ملت را از نظام جدا کند.»

به گفته آیت‌الله خامنه‌ای٬ بعضی می‌گویند «تسلیم بشویم تا موذیگری دشمن ادامه پیدا نکند»؛ آنها نمی‌دانند که «هزینه‌ی تسلیم شدن به‌مراتب بیشتر از ایستادگی کردن است.»

او در بخشی دیگر از سخنانش مدعی شد که «امروز برنامه‌ دشمن پس از مأیوس شدن از راه‌های دیگر، ایجاد شکاف بین نظام و ملت است؛ اما حماقت می‌کنند، نمی‌دانند که نظام، چیزی جز ملت ایران نیست.»

به گفته رهبر جمهوری اسلامی یک دلیل قدرت جمهوری اسلامی، ائتلاف‌هایی است که آمریکا در منطقه تشکیل داده است. اگر آمریکا توانایی غلبه بر نظام اسلامی را داشت، احتیاج نداشت با کشورهای روسیاه منطقه برای ایجاد اغتشاش در ایران ائتلاف کند.

آیت‌الله خامنه‌ای همچنین تاکید کرد: «اقتدار ملی این نیست که کشوری از آن سر دنیا بیاید و برای حمایت از کشوری پایگاه بزند و خون ملتی را بمکد تا اقتدار خاندانی را حفظ کند. این اقتدار نیست، این ذلت است؛ اقتدار از دل ملت می‌جوشد.»

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه افزود: «هدف از فشارهای اقتصادی کنونی، به ستوه آوردن مردم است اما به حول قوه الهی، ما پیوندمان را روزبروز با مردم بیشتر خواهیم کرد و با حفظ انسجامِ دشمن‌شکنِ خود، جوانان مؤمن و پرانگیزه و اهل اقدام را تقویت خواهیم کرد.»

این اولین موضع‌گیری رسمی آیت‌الله خامنه‌ای پس از اعتراض بازاریان چند شهر ایران نسبت به شرایط اقتصادی و قیمت ارز است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. با وجود رهبری بیش از یک میلیارد مسلمان چرا تهدیدات ترامپ کک به تنبان مبارک افتاده است ؟!
    با یک حکم حکومت مسلمانان جهان را علیه امریکا بسیج کنید !!

  2. بخشی از پیامم جای اصلاح دارد. خواهشمند این قسمت را جایگزین کنید :

    « سازمان صدا و سیمای شما در این ۴۰ سال با هزینه ملت ایران (بفرمایش امام ره : ملت اسلام !) در فیلم هایی که میسازد، بر هرچه نقش خیانتکار و آدمکش و دزد و دیگر نقشهای منفی است نام ایرانی میگذارد و بر هر چه نقش خوب نام عربی ! آیا این از ملت دوستی و ایران دوستی شما سرچشمه میگیرد؟! ».
    سپاسگزارم

  3. البته هزینه ها را در هر حال بعهده ملت فتنه گر ایران میگذارید !
    اینکه میفرمایید نظام چیزی بغیر از ملت ایران نیست، از آن حرفها است ! تغییر نام مجلس ملی به مجلس اسلامی، آن همه حساسیت بر سر نام ملی و ملت و ایران، آیا از ناحیه عمه خدا بیامرز من بود ؟! چه شد که ملی و ملت و ایران این همه عزیز شده اند ؟!
    یکی از خلافها بازرگان همین بود که سخن از حقوق ملت و ملی و ایران میگفت ! یادتان که هست آن همه فحاشی که میفرمودید ؟
    سازمان صدا و سیمای شما در این ۴۰ سال را هزینه ملت ایران (بفرمایش امام ره ملت اسلام !) در هر چه فیلمی که میسازد بر هرچه نقش خیانتکار و آدمکش و دزد و دیگر نقشهای منفی است نام ایرانی میگذارد و بر هر چه نقش خوب نام عربی ! آیا این از ملت دوستی و ایران دوستی شما سرچشمه میگیرد؟!
    خدا پدر استکبار جهانی را بیامرزد که باعث شد شما ناپرهیزی کنید و سخن از ملت و ملی و ایران بگویید ! ولی برخلاف خیالاتِ خام شما مردم تا این اندازه هم خام نیستند.
    اقتدار ملی ؟ یا اقتدار اسلامی !؟ ای شیطون !
    کشوری از آن سر دنیا بیاید یعنی چه ؟! کشور چه جوری از آن سر دنیا می آید؟!
    انصاف باید داد که هیچ دولت و کشوری نیست که خون ملتی را چون شما بمکد ! تا شما هستید کسی حق مکیدن خون ملت ایران را ندارد !
    تریلی تریلی دلار و طلای مردم ایران را آیا امریکایی ها از ایران خارج کرده اند و در جنوب لبنان .و جاهای دیگر انباشته اند؟! آیا ۸۰۰ میلیارد دلار درامدهای نفتی دوره احمدی نژاد دلبندتان را امریکایی ها برده اند ؟! یا اسرائیلی ها ؟! وضع رقت بار مردم را ببینید و درامد خانوداه ها را با سهم حوزه های آخوندی و نهادهای رهبری و … از بودجه دولت و دیگر منابع ارزی و ریالی کشور مقایسه کنید !
    برابرِ آرمانهای امام (ره) اقتدار از دل ملت نمی‌جوشد، از دل اسلام و نظام مقدس و ولایت فقیه میجوشد !
    حاج آقا حرفهایی میزنید ! گویا ارزشها دهه ۶۰ و آرمان های امام (ره) و انقلاب را فراموش فرموده اید ! نباید فشار استکبار جهانی تا این اندازه بر شما که ولی امر مسلمین جهان هستید اثر بگذارد !
    حضرت آقا ! فشاری نیاوردند ! گفتند با شما روابط اقتصادی ندارند! شما که روابط با امریکا را نمی خواهید، میگفتید امریکا نمیتواند هیچ غلطی بکند !
    شما به حول قوه الهی، پیوندتان را روزبروز با مردم بیشتر خواهید کرد؟!
    یعنی اگر آن حول و قوه نباشد پیوندتان را بیشتر نخواهید کرد؟!
    … جوانان مؤمن و پرانگیزه و اهل اقدام را تقویت خواهید کرد؟! مگر در نظام مقدس و زندانهای شما به جوانان مردم بارها تجاوز نمی کنند؟ آنهم با دستور شما و فتوای مراجع و علمای حکومتی ؟!
    مردم با شما انسجام داشته باشند که شما کشور را همچنان غارت کنید؟ مردم را سرکوب، زندانی و شکنجه کنید و بکشید؟!
    مگر بدتر از شما دشمنی هست؟ آیا صدای مردم و جوانان را نمی شنوید؟ آنچه شما با مردم ایران کرده اید هیچ دشمنی نکرده، حتا اسرائیلی ها هم با فلسطینی ها این رفتارها را نکرده اند !
    حاج آقا ! گویا اثر تریاک و مواد آمیخته با فشار استکبار جهانی کار خودش را کرده ! خیال کردید مردم نمیدانند ؟
    اگر ذره ای از راستی و اخلاق در وجودت هست (که نیست)، بیا همان قانون اساسی پیشنهادی پیش از خرابکاری خبرگان اول را به بحث و سپس به رای مردم بگذار و شر خودت و دارو دسته ات را از سر ملت بردار.
    به خدا راه نجاتت همین است. یعنی به نظر من این میرسد. گفتن از ما و نشنیدن از تو! فردا دیر است ! نگو نگفتی !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »