حسن روحانی: دولت استعفا نمی‌دهد

زیتون– حسن روحانی٬ رییس‌جمهوری٬ امروز تاکید کرد که دولتش استعفا نمی‌دهد.

روحانی در نشست هم‌اندیشی با مدیران ارشد دولت گفت: «اگر کسی فکر می‌کند دولت می‌ترسد و استعفا می‌کند، اشتباه می‌کند.»

او این جمله را در حساب کاربری توییترش نیز منتشر کرد: «دولت دوازدهم تا روز آخر به عهدش وفادار و امانتدار مردم است و محکم خواهد ایستاد.»

یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی، عالی‌ترین مقام نظامی بود طی این هفته بر علیه رییس جمهوری حرف زده بود.

در جمع ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت جاری در ایران گفته بود: «گاهی به نظر می‌رسد اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره می‌شود.»

سرلشکر صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین مدعی شده بود که «ایران در دولت سازی مشکل دارد.»

موسویان٬ عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران (سال ۸۲ تا ۸۴) و پژوهشگر  دانشگاه پرینستون آمریکا تاکید کرد که با این وضع، مشکلات اقتصادی فعلی مردم و منافع کلان ملی کشور ۲قربانی اصلی اختلافات فعلی جناح‌های سیاسی داخلی هستند. بزرگان نظام باید قبل از هرچیز دراین مورد چاره‌اندیشی کنند.

رییس جمهوری امروز گفت که با توجه به خروج آمریکا از برجام سه راه پیش پای ملت ایران است؛  راه اول در برابر آمریکا این است که تسلیم شویم٬‌ راه دوم این است که در برابر امریکا بایستیم و راه سوم این است که در برابر آمریکا تسلیم نشویم.

حسن روحانی در ادامه راه سوم را چنین تشریح کرد: «عزتمان را حفظ می‌کنیم و آمریکا را در این مبارزه اراده‌ها به زانو درمی‌آوریم و ملت ایران مثل همیشه تاریخ سربلند خواهند بود و زورگویان خواهند فهمید راه غلطی را انتخاب کرده اند. راه سوم راهی است که ما مقاومت می‌کنیم با کمترین هزینه. هزینه باید پرداخت کنیم، اما کمترین هزینه. توقعات را کاهش می‌دهیم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »