مشاور نظامی آیت‌الله خامنه‌ای: اگر دولت نباشد کشور بهتر اداره می‌شود

زیتون–  یحیی رحیم‌صفوی٬ مشاور و دستیار نظامی آیت‌الله خامنه‌ای٬ صبح امروز در جمع ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت جاری در ایران گفت: «گاهی به نظر می‌رسد اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره می‌شود.»

سرلشکر صفوی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین مدعی شد که «ایران در دولت سازی مشکل دارد.»

به گفته او مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود و همین مسائل ایجاد نارضایتی کرده و ضدانقلاب نیز بلافاصله سوءاستفاده می‌کند و مردم را ناراضی جلوه می‌دهد که بخشی از این نارضایتی‌ها به دلیل ناکارآمدی مسئولان است.

پیشتر نیز سیدحسن موسویان در گفتگو با روزنامه همشهری پیشنهاد استعفای دولت فعلی ایران را مطرح کرد و هشدار داد که استمرار وضع فعلی تا ۲سال دیگر، ممکن است موجب لطمات غیرقابل جبران شود.

موسویان٬ عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران (سال ۸۲ تا ۸۴) و پژوهشگر  دانشگاه پرینستون آمریکا تاکید کرد که با این وضع، مشکلات اقتصادی فعلی مردم و منافع کلان ملی کشور ۲قربانی اصلی اختلافات فعلی جناح‌های سیاسی داخلی هستند. بزرگان نظام باید قبل از هرچیز دراین مورد چاره‌اندیشی کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »