موسویان: استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام

ظریف: فکر نکنید اگر روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می‌شوند

زیتون– محمدجواد ظریف٬ وزیر امور خارجه ایران٬ در پاسخ به شبهات پیش آمده گفت: «خیال نکنید که اگر آقای روحانی رفت و اصولگرایان آمدند موفق می‌شوند.»

محمدجواد ظریف صبح امروز در جریان حضور در جمع اعضا و فعالان اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: «بعضی‌ها خیال نکنند که اگر جمهوری اسلامی ایران رفت آنها سر کار می‌آیند. اکنون ایران یعنی این جغرافیا و موجودیت عظیم پرافتخار تاریخی با این مردم و توانمندی‌ها و امکانات مورد هدف است و ان‌شاءالله ما این هدف را ناکام می‌کنیم.»

سخنان امروز وزیر امور خارجه در حالی منتشر شد که روز گذشته سیدحسن موسویان در گفتگو با روزنامه همشهری پیشنهاد استعفای دولت فعلی ایران را مطرح کرد و هشدار داد که استمرار وضع فعلی تا ۲سال دیگر، ممکن است موجب لطمات غیرقابل جبران شود.

موسویان٬ عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران (سال ۸۲ تا ۸۴) و پژوهشگر  دانشگاه پرینستون آمریکا تاکید کرد که با این وضع، مشکلات اقتصادی فعلی مردم و منافع کلان ملی کشور ۲قربانی اصلی اختلافات فعلی جناح‌های سیاسی داخلی هستند. بزرگان نظام باید قبل از هرچیز دراین مورد چاره‌اندیشی کنند.

 

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

موسویان: استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »