تجمع مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض به دختران

زیتون– مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

به گزارش ایرنا، تجمع کنندگان از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

معترضان خواستار معرفی عوامل ناامنی در ایرانشهر بودند.

روز جمعه خبر تجاوز به تعدادی از دختران ایرانشهری در تریبون نمازجمعه این شهر مطرح شد.

به گفته مولوی طیب٬ امام جمعه اهل سنت ایرانشهر٬ یک باند چهار نفره در این شهر دستگیر شدند که اعتراف کرده ۴۱دختر را دزدیدند و به آنها به صورت گروهی تجاوز کرده و بعد آن‌ها را رها کردند.

در حالی که تا کنون تنها ۳خانواده از قربانیان به دادگاه مراجعه و شکایت کرده اند.

علی موحدی‌راد٬ دادستان زاهدان٬ اما تجاوز به ۴۱ دختر در ایرانشهر را تکذیب کرد.

او با استناد به اینکه تنها «سه نفر شاکی خصوصی» تاکنون برای این موضوع به دادسرا مراجعه کرده‌اند٬ وقوع تجاوز گروهی در ابعاد وسیع را تکذیب کرد.

به گفته داستان زاهدان «اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی دو روز اخیر نبود و یکی از خانم ها مدعی شد دی ماه پارسال، یکی دیگر اردیبهشت و دیگری خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.»

علی موحدی‌راد در ادامه تاکید کرد که از سه شاکی یادشده فقط یک نفر حاضر به انجام معاینات پزشکی در پزشکی قانونی شده است.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »