????زنده|رهبر جمهوری اسلامی: بشار اسد در چهره یک مبارز بزرگ ظاهر شد

رهبر جمهوری اسلامی: بشار اسد در چهره یک مبارز بزرگ ظاهر شد

رهبر جمهوری اسلامی امروز در تهران در دیدار با وزیر اوقاف سوریه این کشور را «خط مقدم» خوانده و گفت که بشار اسد در چهره یک مبارز بزرگ ظاهر شد.

او همچنین تاکید کرد: این ملتهای مسلمانی که شما می‌بینید در حال ذلت زندگی می‌کنند، این ملتها ذلیل نیستند، رهبرانشان ذلیل‌اند.

یه گفته آیت‌الله خامنه‌ای « آن شیعه‌ای که لندن از او حمایت بکند، آن شیعه را ما قبول نداریم. آن سنی‌ای که آمریکا و اسرائیل از او حمایت می‌کنند، آن سنی را ما مسلمان نمی‌دانیم.»

 


آزادی زنان دستگیرشده مقابل استادیوم آزادی

دقایقی پیش زنانی که جلوی ورزشگاه آزادی بازداشت و به پلیس امنیت اخلاقی وزرا منتقل شده بودند آزاد شدند.


قرارداد نجومی الاغ در شهرداری شیراز


آخرین وضعیت زنان درویش بازداشتی در زندان قرچک

https://twitter.com/shahrzad_hemati/status/969232988083978246



ثبت احوال آمار ازدواج کودکان در ایران را پنهان می‌کند

فرشید یزدانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان اعلام کرد: «در سال ۹۳ اعلام شد که ۱۵ هزار کودک مطلقه داریم که ۱۳ هزار نفر از آنها مربوط به کودکان [نوجوانان] ۱۵ تا ۱۸ سال و بقیه زیر ۱۵ سال هستند.»

مدیرعامل و عضو هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق کودکان،  در مراسم رونمایی پژوهشی با عنوان «خانه روی آب» با اشاره به عدم انتشار آخرین آمار ازدواج کودکان در ایران گفته است:«۲۴ درصد ازدواج‌های ایران مربوط به کودکان است.»

به گفته یزدانی نهادهای مرتبط مثل ثبت احوال در سالهای اخیر سعی در پنهان کاری آمارها دارند./خبرآنلاین


 سرمایه‌گذار روزنامه‌های آسمان آبی و وقایع اتفاقیه بازداشت شد


چنارها به خیابان ولی‌عصر باز می‌گردند



بازداشت ۳۵ زن در دربی پایتخت

در حالی که سخنگوى وزارت کشور از نگهداری زنان مراجعه‌کننده به ورزشگاه آزادى « در محل مناسب» سخن می‌گوید اخبار رسیده از آزادی حاکی از ان است که محل مناسب مورد اشاره پلیس امنیت اخلاقی وزرا است.

این زنان در بین آنان چند خبرنگار نیز هستند، تا بحال، همچنان در بازداشتگاه به سر می‌برند و از داخل ساختمان به خانواده‌های خود نیز زنگ زده‌اند.

زنان بازداشت شده هر کدام حدود ۲۰ دقیقه نیز بازجویی شده‌اند.

تعدادی از فعالان زنان و خبرنگاران همچنان در مقابل بازداشتگاه وزرا پیگیر خبر آزادی و تعیین تکلیف بازداشت‌شدگان هستند./امتداد


مهناز افشار به دلیل حمایت از دختران انقلاب ممنوع‌التصویر شد


تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشتی در حوادث دی ماه

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در واکنش به تشکیل پرونده قضایی برای برخی دانشجویان بازداشتی در حوادث دی ماه و احضار آنها به دادگاه گفت: در مباحث قضایی و حقوقی اصولاً هیچ کس نمی‌تواند مداخله و ورود کند؛ قوه قضاییه، نهادی مستقل بوده و وظایف مشخصی دارد، اما از آنجا که این افراد دانشجویان ما هستند، خود را موظف به پیگیری کارهایشان می‌دانیم و امیدواریم با رافت اسلامیِ نظام روبرو شده و هرچه زودتر به کلاس‌ها بازگردند.

به گزارش ایلنا، بنابراعلام رئیس دانشگاه تهران ۴۱ دانشجوی این دانشگاه در حوادث دی ماه بازداشت شدند که به تدریج این دانشجویان آزاد شدند

تعدادی از انجمن‌های علمی و صنفی دانشگاه تهران، با صدور بیانیه ای خطاب به مسوولان دانشگاه، وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان خواستار توقف روند تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان شده‌اند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که روندهای اخیر این‌ نگرانی را در ما ایجاد کرده که به سرمایه‌های انسانی کشور آسیبی جبران‌ناپذیر برسد.



تصاویری از پایین کشیده شدن تابلوهای موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز در پایتخت/ایسنا


بازداشت هوادارن زن تیم‌های فوتبال قبل از ورود به دربی

بازداشت هواداران زن پرسپولیسی و استقلالی پیش از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی ۸۶/عصر ایران


حکم دو سال حبس مرتضوی به اجرای احکام رفت

وکیل مدافع اولیای دم روح‌الامینی از ارسال حکم دو سال حبس مرتضوی در پرونده کهریزک به اجرای احکام خبرداد. Risultati immagini per ‫مرتضوی در پرونده کهریزک‬‎


پروانه مافی: از نظر آیت‌الله مکارم شیرازی ورود زنان به ورزشگاه اشکالی ندارد

پروانه مافی رییس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحاتی که چند روز پیش معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره گفت و گو با آیت الله مکارم شیرزای بیان کرده بود، گفت: در حوزه مراجع محترم هم اطلاع‌رسانی مناسب و حقیقی نبوده، چون همان‌طور که خانم ابتکار هم نقل کرده اند آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به توضیحات خانم ابتکار اظهار داشته‌اند که اطلاعاتی که به ایشان داده شده اطلاعات دقیقی نبوده است. همچنین با توضیحاتی که خانم ابتکار داده‌اند، ایشان اظهار داشته‌اند در شرایطی که شما توضیح دادید مشکلی نیست.

Risultati immagini per ‫پروانه مافی‬‎
رییس فراکسیون خانواده مجلس تاکید کرد: به نظر من می‌رسد که با گفت‌وگو و هم‌زبانی که همه طرف‌های مورد مخاطب این موضوع خواهند داشت؛ بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها به خوبی حل و فصل می شود و حاشیه‌ای هم پیدا نخواهد کرد.


قطع پخش زنده مصاحبه وزیر ورزش به خاطر سوال درباره ورود بانوان

شبکه خبر پخش زنده تلویزیونی حرف‌های مسعود سلطانی فر را قطع کرد.
جلسه مطبوعاتی مسعود سلطانی فر بعد از دیدار با جیانی اینفانتینو رئیس‌فیفا در حال پخش زنده بود که ناگهان به دلیل طرح پرسشی درباره حضور بانوان در ورزشگاه ها قطع شد./خبرآنلاین


احتمال اعدام قریب‌الوقوع راننده اتوبوس خیابان پاسداران

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »