مجمع روحانیون مبارز به ریاست خاتمی خواستار شد:

با روش‌های اصلاح‌طلبانه دنبال حل مشکلات باشید

زیتون– مجمع روحانیون مبارز طی بیانیه‌ای ضمن تایید «حق مردم بر پیگیری مطالباتشان از مجاری قانونی» عناصر «فرصت‌طلب و عوامل آشوبگر» را به ایجاد آشوب و ناامنی متهم کرده است.

مجمع روحانیون مبارز شب گذشته به ریاست محمد خاتمی٬‌ رییس جمهوری اصلاحات جلسه‌ای تشکیل و در خصوص اعتراضات سراسری در ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه با اشاره به مشکلات معیشتی، سیاسی و اجتماعی مردم اشاره کرده و از مسئولان خواسته است که صدای ملت را بشنوند و زمینه حل مشکلات را فراهم کنند.

این تشکل‌ اصلاح‌طلب درباره آشوب و ناامنی و تخریب اموال عمومی از سوی «عناصر فرصت طلب و عوامل آشوبگر» هشدار داده و گفته است این رفتارها باعث زیان مضاعف خواهد شد.

مجمع روحانیون در این بیانیه از مردم خواسته تا «با روش‌های اصلاح طلبانه» به دنبال حل مشکلات باشند.

محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران که ریاست این مجمع را نیز برعهده دارد٬ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه گفته بود که از رای به روحانی پشیمان نیست و همچنان قاطعانه از او حمایت می‌کند.

او آن زمان اعلام علنی انتقاد از دولت دوازدهم یا اظهار پشیمانی از رای به خاتمی را «دسیسه دشمن» خوانده بود.

تجمع‌ها و تظاهرات از روز پنجشنبه گذشته در شهر مشهد آغاز شد که شرکت‌کنندگان در آن ضمن اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی، شعارهایی علیه رهبر و رییس جمهوری سر داده‌اند.

دامنه این اعتراضات به سرعت بالاگرفت و به شهرهای مختلف ایران سرایت کرد.

بنابر اعلام رسمی صداو سیمای جمهوری اسلامی تا امروز ۲۱ نفر در شهرهای مختلف ایران در پی از اعتراضات سراسری کشته شده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مجمع روحانیون مبارز به ریاست خاتمی خواستار شد:

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »