مصطفی تاجزاده به دادگاه احضار شد

زیتون– مصطفی تاجزاده٬ معاون وزیر کشور دولت اصلاحات و زندانی سیاسی سابق٬ خبر داد که مجددا به دادسرا احضار شده است.
این احضاریه به وکیل او تحویل داده شده است.
تاجزاده در توییتر خود نوشت: «بازپرس شعبه ۱۲ دادسرای کارکنان دولت برایم احضاریه فرستاد. پاسخ دادم تا قوه قضائیه به ۴ شکایت من بویژه از آقای جنتی برای تغییر نتیجه انتخابات تهران در مجلس ششم و از سردار مشفق سخنگوی #ستاد_مهندسی_انتخابات بدلیل تخلفات انتخاباتی سال ۸۸ رسیدگی نکند، در هیچ دادگاهی حاضر نخواهم شد.»
این عضو حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی همچنین طی یادداشتی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر شده با اعلام خبر دریافت احضاریه جدید نوشته است که وکیل وی پرونده‌ او را مطالعه کرده و بنابر گفته او بر اساس این پرونده دادستان تهران از توییت تاجزاده درباره‌ قوه قضاییه و همچنین مصاحبه زنده (لایو) اینستاگرامی‌اش شکایت کرده است.
تاجزاده ضمن تاکید بر خودداری از حضور در هر دادگاهی تا زمان رسیدگی به شکایت‌هایش آن‌ ها را به این شرح فهرست کرد:
۱) شکایت از آقای جنتی به اتهام تخلف در انتخابات مجلس ششم و تغییر نتیجه انتخابات تهران و فرستادن آقای حدادعادل که رای نیاورده بود، به مجلس، بجای آقای علیرضا رجایی که منتخب مردم تهران شده بود.

۲) شکایت از آقایان رئیسی و علی لاریجانی برای تهیه و پخش گزارش یکسویه درباره‌ی بهم زدن نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در خرم آباد در سال ۷۹ توسط نیروهای خودسر که از صداوسیما پخش شد، ولی از انتشار پاسخ وزارت کشور و من خودداری کردند.

۳) شکایت جمعی از زندانیان سیاسی از بازجوهایی که مبادرت به ضرب و شتم و شکنجه‌ی متهمان در جریان بازجویی ها در تابستان ۸۸ کردند.

۴) شکایت ۷ زندانی سیاسی از سردار مشفق سخنگوی ستاد مهندسی انتخابات به اتهام کودتای انتخاباتی در سال ۸۸.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »