مکارم شیرازی: بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها انحرافی است

زیتون– مکارم شیرازی٬ از مراجع تقلید شیعیان در قم٬ طرح بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها را «انحرافی» دانست.
او در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها تاکید کرد که این طرح در دولت قبل نیز مطرح شد، اما هم رهبری و هم مراجع مخالفت کردند و باز هم متاسفانه برخی با وجود اطلاع از این کار به دنبال تصویب آئین نامه هستند.
این مرجع تقلید تاکید کرد: «مگر مشکلِ کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است؟ مشکل مردم گرانی نان و بیکاری جوانان تحصیلکرده و اشتغال و مشکل بانک است که مردم را بیچاره کرده است.»
به گفته او دولت به جای نوشتن آئین‌نامه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها، برای گران نشدن نان و رفع مشکلات بیکاری و معیشتی مردم آئین نامه بنویسد.
زنان ایرانی سال‌هاست برای ورود به ورزشگاه‌ها به ویژه استادیوم‌های فوتبال تلاش می‌کنند، اما کماکان اجازه ورود آنها به میادین ورزشی به آنها داده نشده است.
اگرچه آخرین تلاش زنان برای ورود به استادیوم‌ها با حواشی بیشتری همراه بود. زنان ایرانی موفق شدند برای بازی ایران و سوریه٬ از سری بازی‌های مقدماتی جام جهانی٬ بلیت تهیه کنند٬ اما نتوانستند به ورزشگاه وارد شوند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »