دادگاه بقایی و مرتضوی بدون حضور آنها تشکیل شد

زیتون– چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده معاون اجرایی دولت دهم امروز برگزار شد و او در جلسه دادگاه، حضور نیافت.
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم صبح امروز (سه‌شنبه) در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت مستقر در ساختمان شماره ۲ قوه قضاییه تشکیل شد. حمید بقایی همانند جلسه قبل در دادگاه حضور نیافت.
حمید بقایی در روز سومین جلسه دادگاهش نیز با بست نشینی در حرم عبدالعظیم٬ از شرکت در جلسه دادگاه خودداری کرده بود. دومین جلسه رسیدگی به پرونده بقایی نیز ۳۰ مهرماه برگزار شد که با حواشی همراه بود. او در آن جلسه با «زنبیل قرمز» مدارک «ادعاییش» را به دادگاه برده بود. عکس‌های بقایی با «زنبیل قرمز» بازتاب فراوانی در شبکه‌های اجتماعی یافت.
با این حال ایسنا خبر داد که قاضی رسیدگی کننده به پرونده، استعلاماتی را به عمل آورده که پس از اخذ جواب استعلامات، پرونده آماده صدور رای است.
امروز همچنین سعید مرتضوی از شرکت در جلسه دادگاه سر باز زد. دومین جلسه رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به حادثه کهریزک، بدون حضور سعید مرتضوی در شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شد.
میرمجید طاهری وکیل مدافع اولیای دم روح الامینی پس از پایان جلسه دادگاه خبر از عدم شرکت مرتضوی داد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »