رانندگان شرکت واحد از رضا شهابی حمایت کردند

زیتون– در پی فراخوان سندیکای شرکت واحد اتوبوس‌رانی٬ تعداد زیادی از رانندگان شرکت واحد امروز (چهارشنبه) برای حمایت از آزادی رضا شهابی٬ راننده زندانی٬ چراغ های اتوبوس خود را روشن و با سرعت ۲۰ کیلومتر حرکت کردند.
رضا شهابی از شانزدهم مرداد ماه در اعتراض به بازداشت دوباره٬ در اعتصاب غذا است. این اعتصاب غذا پس از آن شروع شد که این فعال کارگری متوجه شد که دادستانی با مرخصی پزشکی او موافقت نکرده و بنابراین باید ۹۶۸ روز دیگر در زندان بماند.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه پیشتر گزارش داده که وضع جسمانی رضا شهابی «وخیم»‌است و «نیمی از بدنش بی‌حس» شده است.
کانال تلگرامی سندیکای اتوبوس‌رانی خبر داد که امروز حراست و بازرسی شرکت اتوبوس رانی با ماشین های گشت بر سر چهار راه ها مستقر شده بودند و اتوبوس‌هایی که چراغ خود را روشن کرده بودند یا با سرعت کم حرکت می‌کردند را به توقفگاه اعزام می‌کردند.
پیشتر تجمعی که به در خواست همسر رضا شهابی٬ کاگر زندانی٬ در مقابل مجلس برگزار شده بود نیز به خشونت کشیده شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »