????تاخیر و کسری در پرداخت حقوق پرسنل ارتش

زیتون– ارتش جمهوری اسلامی، حقوق مردادماه ارتشیان را دیر و کمتر از میزان واقعی واریز کرده است. طی چند روز گذشته برخی از ارتشیان خبر از عدم دریافت حقوق ماه مرداد یا کاهش چشمگیر آن دادند.
پرسنل نیروهای زمینی، دریایی و هوای ارتش بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزارتومان کمتر از میزان واقعی دریافت کرده اند. به برخی از پرسنل ارتش گفته شده کاهش حقوق این ماه به دلیل کسر معادل کرایه خانه‌های سازمانی است.
پرسنل ارتش حق استفاده از خانه‌های سازمانی را دارند و گویا از این ماه قرار است به ازای معادل مبلغ کرایه این خانه‌های سازمانی از حقوق ایشان کاسته شود.
اما به گزارش «زیتون» این ماه حقوق بازنشستگان ارتش نیز تا کنون پرداخت نشده است. سربازان وظیفه ارتش نیز در شبکه‌های مجازی خبر از عدم دریافت حقوق مردادماه داده اند.
بازنشستگان و سربازان وظیفه حق استفاده از خانه‌های سازمانی را ندارند اما با این حال همچنان حقوق مردادماه خود را دریافت نکرده‌اند.
به گزارش وب‌سایت خانه ملت، احمد امیرآبادی، نماینده مجلس، امروز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. او ضمن تایید این خبر که حقوق مرداد نیروهای مسلح، شامل ارتش، سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح این کشور با حدود یک هفته تاخیر پرداخت شده است، گفت که مبلغ پرداخت شده هم کامل نیست و حقوق ۲۳ روز از مرداد است.
به گفته امیرآبادی اما کاهش مبلغ و تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل ارتش به دلیل اختلاف میان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه است. او در این رابطه توضیح داد که سازمان برنامه و بودجه از ستاد کل خواسته حقوق‌ها را از اعتباری که در قانون بودجه در ردیف «تقویت بنیه دفاعی» آمده تأمین کند. اما مقام‌های ستاد کل زیر بار نرفته‌اند و به همین دلیل پول برای پرداخت حقوق‌ها کم آمده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »