درخواست فراکسیون امید از مهدی کروبی

زیتون ـ محمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون امید مجلس، خبر از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به اعتصاب غذای مهدی کروبی داد.
مهدی کروبی، یکی از رهبران در حصر جنبش سبز، از صبح امروز در اعتراض به روند و شیوه حصر «غیرقانونی و غیرشرعی» خود دست به اعتصاب غذای خشک زده است.
محمدرضا تابش در تشریح روند پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی از سوی فراکسیون امید به ایسنا گفت: «بعد از اینکه از موضوع اعتصاب غذای آقای کروبی مطلع شدیم ضمن مشورت با جناب دکتر عارف و آقای مطهری و جمعی از دوستان نماینده تماسی با آقای حسین کروبی داشتیم و صحت و سقم مطلب را جویا شدیم. ایشان اعتصاب غذای خشک از صبح امروز را تایید کرد ما نیز مراتب نگرانی خود را اعلام کردیم.»
به گفته او با توجه به اینکه آقای کروبی تازه آنژیوگرافی شده‌اند و باید داروی قلب و رقیق‌کننده خون را مصرف کنند و ممکن است عدم مصرف دارو مخاطراتی برای ایشان داشته باشد تقاضای دوستان این بود که به اعتصاب غذا پایان دهند و یا حداقل داروها را مصرف کنند.
نایب رییس فراکسیون امید ادامه داد: «ایشان هم از پیگیری نمایندگان تشکر کردند و قرار شد موضوع را منتقل کنند و گفتند اصرار خانواده مصرف داروهاست.»
نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین تاکید کرد که نمایندگان فراکسیون امید بلافاصله موضوع را به وزیر اطلاعات منتقل کرده و خواستار پیگیری جدی شدند. او اضافه کرد که مسئله اعتصاب غذای مهدی کروبی را با وزیر کشور نیز در میان گذاشته شد و قرار شد از طریق رییس و مسئولین مربوطه در قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند. همچنین مقرر شد دکتر هاشمی وزیر بهداشت با توصیه دکتر عارف عیادتی از آقای کروبی داشته باشد.
تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با درایت مسوولان امر و در راستای پیگیری‌هایی که قبلا توسط کمیته منتخب نمایندگان عضو فراکسیون امید انجام شده بود و قولی که رییس مجلس داده بود این مساله به نحوی حل شود که هم دغدغه خاطر مردم و خانواده آقای کروبی رفع شود و هم سلامتی ایشان به مخاطره نیفتد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »