حضور احمدی‌نژاد در بیمارستان و گفت‌وگوی تلفنی با بقایی

حمید بقایی در بیمارستان بستری شد

زیتون– حمید بقایی٬ معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد٬ به دلیل عوارض حاصل از اعتصاب غذا در بیمارستان بستری شد.
حمید بقایی روز یکشنبه ۱۸ تیرماه با قرار وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی بازداشت شد. او از همان روز اول بازداشت دست به اعتصاب غذا زده بود.
صبح امروز وب‌سایت دولت بهار خبر داده بود که وثیقه بقایی آماده شده٬ اما به دلیل طول کشیدن مراحل اداری٬ آزادی او به تعویق افتاده است.
علی‌اکبر جوانفکر٬ مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد ظهر امروز در کانال تلگرامی‌اش نوشته بود «امروز سه شنبه به همراه شمار دیگری از کسانی که سند ملکی خود را جهت آزادی آقای حمید بقایی به دادسرای فرهنگ و رسانه برده اند جهت تکمیل فرم ارزیابی کارشناسی به دفتر بازپرس پرونده مراجعه کردیم . در آنجا به ما گفته شد که برای پیگیری کارها فردا(چهارشنبه) مراجعه شود.
همچنین اطلاع یافتیم که آقای بقایی به علت وخامت حالش به یک بیمارستان انتقال یافته است . دسترسی به این بیمارستان برای کسب اطلاع از وضعیت جسمانی آقای بقایی برای ما امکانپذیر نبوده است.»

توئیتر خبرگزاری فارس ظهر امروز از قبول وثیقه بیست میلیاردی بقایی در دادسرای فرهنگ و رسانه خبرداده و اعلام کرده بود که او تا پایان وقت اداری امروز آزاد خواهد شد.

همسر حمید بقایی ساعتی پیش در گفت‌وگو با وب‌سایت دولت بهار٬ خبر از بستری شدن او در بیمارستان بقیه‌الله داد و اعلام کرد که ماموران سازمان زندانها که همراه بقایی در بیمارستان هستند٬ اجازه ملاقات با او را نمی‌دهند. پس از آن مجموعه‌ای از تصاوری حضور احمدی‌نژاد و جوانفکر مقابل درب بیمارستان بقیه‌الله توسط کانال‌های تلگرامی نزدیک به رییس دولت‌های نهم و دهم منتشر شد که نشان می‌داد به او و همراهانش اجازه ورود به بیمارستان داده نشده.

احمدی‌نژاد که تهدید کرده بود تا زمان فراهم شدن شرایط ملاقات با معاون خود٬ بیمارستان را ترک نخواهد کرد٬‌در نهایت بعد از گفت‌وگوی تلفنی با بقایی و اطمینان از وضعیت سلامت او بیمارستان را ترک کرد.

حمید بقایی قبلا در خرداد ۹۴ به اتهام «اختلاس» بازداشت و در دی‌ماه همان سال آزاد شده بود. او و محمود احمدی‌نژاد در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نامزد شده بودند اما هر دوی آنان رد صلاحیت شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ظاهرا عکس العمل اظهار تعجب کاربران اینترنت از وضعیت جسمی معظم له پس از ۱۸ روز اعتصاب قضای خشک است ، لابد امام زمان یاری کرده اند !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

حضور احمدی‌نژاد در بیمارستان و گفت‌وگوی تلفنی با بقایی

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »