مهدی کروبی به هیچ کس اجازه رایزنی برای شکستن حصر را نداده است

زیتون– محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی تاکید کرد که این رهبر در حصر«جنبش سبز» به هیچ کس اجازه دیدار و رایزنی برای شکستن حصر را نداده است.

محمد حسن کروبی ادامه داد: «آقای کروبی به‌ما که فرزندان ایشان هستیم توصیه اکید کرده‌اند که در باره مساله حصر من با هیچ‌کس دیداری نداشته باشید و با احدی هم صحبت نکنید. ما هم در این هفت سالی که از حصر می‌گذرد، باهیچ کسی در این‌باره دیداری نداشته‌ایم.»

او در گفت‌وگو با شرق افزود: «آقای محسن رهامی مشاور پدرم می‌باشد، ولی از جانب ایشان وکیل نبوده است که بخواهد به‌دیدار رهبری برود.»

کروبی در رابطه با دیدار اردیبهشت ماه رهامی و منتجب‌نیا با آیت‌الله خامنه‌ای توضیح داد: «این‌که آقایان رهامی و منتجب‌نیا رفته‌اند و با مقام رهبری دیدار داشته‌اند، لطف آن‌ها بوده است و ما هم قدردان ایشان هستیم، اما این دیدار از ناحیه خودشان صورت گرفته است. یعنی به‌دلیل این‌که احساس می کردند مساله حصر و رفع آن به‌نفع مصالح نظام است، به‌دیدار رهبری رفته و با ایشان صحبت کرده‌اند.»
فرزند مهدی کروبی تاکید کرد که هرکسی در باره رفع حصر هر تلاشی که می‌تواند انجام دهد قابل تقدیر است و نباید در این موضوع در را به‌روی ظرفیت‌ها بست.

به گفته محمدحسن کروبی مثلا آقای موسوی‌لاری مدتی پیش با آقای طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه دیدارهایی را درباره رفع ممنوع‌التصویری آقای خاتمی انجام داده بود. من حتی از آقای خاتمی سوال کردم که ایشان گفتند در جریان این دیدارها نبوده‌اند. بنابراین اگر بخواهیم تلاش‌ها را از ناحیه شخصی نگاه کنیم، می‌توان به‌این دیدار هم وجه شخصی داد.

محمدحسین کروبی ضمن تقدیر از تلاش افراد برای رفع حصر، ادامه داد: جریان‌هایی در فضای سیاسی هستند که گمان می‌کنند با رفع حصر، عرصه یکه‌تازی آن‌ها در سپهر سیاست به‌خطر می افتد و به‌همین دلیل هم علاقه‌ای ندارند حصر پایان پیدا کند که این نگاه باید تغییر پیدا کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. رهامی و منتجب نیا سوراخ دعا را گم کرده اند ولی موسوی لاری میداند که قدرت در کجاست !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »