قدردانی آیت‌الله خامنه‌ای از حمله موشکی سپاه به دیرالزور

زیتون– وب‌سایت رسمی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، امروز خبر دیدار او با جمعی از سران سپاه پس از حمله موشکی به دیرالزور سوریه را منتشر کرد.
در این خبر آمده است که «ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه»، آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه،گفته است که: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است.»
۲۸ خرداد ماه سال جاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به «مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری» در دیرالزور سوریه، «عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران را مجازات» کرده است.
به گزارش وب‌سایت آیت‌الله خامنه‌ای، او در این دیدار خطاب به سران سپاه افزوه است: «هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است.»
چهارشنبه، ۱۸ خردادماه طی دو حمله تروریستی به آرامگاه آیت‌الله خمینی و مجلس، ۱۷ نفر کشته و نزدیک به ۵۰ نفر زخمی شدند؛ دولت اسلامی (داعش) مسئولیت این دو حمله را برعهده گرفت.
در متن اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که لحظاتی پس از این حمله صادر شد، آمده بود، سپاه تاکید کرد که همانطور که پس از آن حمله تروریستی اعلام کرده بود «ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نمی گذارد» و مدعی شد که مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست‌های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داده است.
فعالیت‌های موشکی سپاه پاسداران یکی از دلایل تحریم ایران از سوی قدرت‌های جهانی است. در آخرین مورد دولت دونالد ترامپ چند شخصیت و شرکت ایرانی و غیر ایرانی به همین دلیل تحریم کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »