وزارت اطلاعات: دستگیری ۴۱ نفر ازعناصر داعش در ۴ استان

زیتون–  وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴۱ نفر از اعضای گروه دولت اسلامی، داعش، را در ایران دستگیر کرده و از آنها «اسناد و مدارک و تجهیزات» به دست آورده است.
در این بیانیه تاکید شده «در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی» و با «همکاری خانواده برخی تروریست‌ها» ، این افراد در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی و تهران دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات افراد بازداشت‌شده را وابسته به «گروهک وهابی داعش» خوانده و آنها را مربوط به «تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی» دانسته است. طی دو روز گذشه نیز اعلام شده بود که هفت نفر در استان فارس و دو نفر در کرمانشاه بازداشت شده‌‌اند.
موج دستگیری‎ افراد متهم به ارتباط با گروه حکومت اسلامی، یک روز پس از عملیات مسلحانه روز چهارشنبه در آرامگاه آیت‌الله خمینی و مجلس شورای اسلامی به راه افتاد.
در این دو عملیات ۱۷ تن کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.
محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، روز جمعه به خبرنگاران گفته بود، «محلی» که مهاجمان حملات روز چهارشنبه «در آن با هم همپیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آنها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند و تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات قرار گرفت».
او افزود عملیات دستگیری اعضای گروه داعش «در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند» ولی تصریح کرد که «پس از پایان عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »