قالیباف جهانگیری را تهدید به شکایت کرد؛ نامزدها در خواست منظره های رو در رو دادند

زیتون– محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری دوازدهم گفت سخنان اسحاق جهانگیری، در مناظره سوم میان نامزدها «دروغ» بود و «او را به دلیل بیان آمار کذب به دادگاه خواهم کشاند.»
به گزارش تسنیم، قالیباف درمصاحبه‌ای گفت دلیل شکایت او از جهانگیری «مربوط به مطلبی است که بر اساس اعداد و ارقام کذب بیان کرده بود».
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت و نامزد انتخابات، در مناظره روز گذشته به موضوع تخلف شهرداری در پرونده «املاک نجومی» اشاره کرده بود.
قالیباف گفت: «با وجود آن که قوه‌ قضائیه در این‌ باره نظرش را اعلام کرده بود، اما چون مجددا جهانگیری دروغ گفت آن هم در رسانه، حتما پیگیری قضایی خواهد شد. در املاکی که گفته شد بنده خودم نامه نوشتم به دادستان کل رسیدگی کرد و اعلام کرد که جرم و تخلف سازمان‌یافته‌ای نبوده است.»
هم‌زمان محمد هقان، رییس ستاد قالیباف، امروز در صفحه توییتر خود نوشت: «آقای روحانی در مناظره دیروز حرف‌هایی زد که بایستی به افکار عمومی پاسخ دهد: مناظره دو طرفه! ما آماده‌ایم هر جا و هر زمان». محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد حسن روحانی نیز در نشستی خبری اعلام کرد که روحانی آماده مناظره دو به دو با رییسی و قالیباف است. ستاد ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رییس صدا و سیما خواهان برگزاری مناظره‌ای بین حسن روحانی و ابراهیم رئیسی شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. اول اینکه آقای قالیبـاف نمی توانــد لطیف حرف بزنـد،
    دوم اینکه آقای قالیبـاف بفرماینــد هزینــه این همــه تبلیغـات را آن هم در ۳ دوره انتخابات را ازکجا آورده است…؟ درحالیکه بهتـرین، شیکترین وبزرگتـرین پوستــرها از آن خود شماست…!
    متاسفانه، رای دادن و رای گیــری در کشـورمان از روی منطق آنجام نمیشــود مخصوصا”در شـوراهاکه بیشتــر فامیلی گری وطایفــه گری درآن موج میزنـد،
    آقای قالیبــاف منطق شما در شعارهای سال۸۴ بمراتب خیلی بهتــراز شعارهای پوچ و تو خالی سال۹۶ بود واین نشـان میـدهـد که شما عقب گرد داشتیـد نه پیشـرفت…

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »