جمعیت آبادگران: لیست شورای شهر «جمنا» را قبول نداریم و جداگانه لیست می دهیم

زیتون– حسن بیادی، دبیر کل جمعیت آبادگران و نامزد انتخابات شورای شهر تهران گفت گروه‌ها اصول‌گرا لیست ارائه شده از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای شهر را «قبول ندارند» و در حال حاضر «بیش از ۱۵ گروه مشغول بستن لیست جداگانه هستند.»
دبیر کل جمعیت آبادگران ایران اسلامی به عصر ایران خبر داد که لیستی تحت عنوان ائتلاف آبادگران ۹۶ ارائه خواهد شد که از میان ۶۰ نفر انتخاب شده است. به گفته او «افرادی از قبل قرارمدارهای خود را با جمنا گذاشته بودند. جمنایی که در واقع صرفا برای انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده و متشکل بودند از یک سری گروه‌های تمامیت خواه که تصمیمات اخیر خودشان را از پیش تعیین کرده بودند.»
عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: «به شخصه از ابتدا جمنا را قبول نداشتم و همکاری با آنها را تحریم کردیم. از اینکه چه گروه‌هایی با جمنا اجماع کردند اطلاعی ندارم و بهتر است، خودشان ذکر کنند. البته اینگونه انشقاق‌ها برای مردم بهتر است به این دلیل که عده‌ای رای نخواهند آورد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »