پیکر آخرین معدنچی حادثه آزادشهر پیدا شد

زیتون- صادق‌علی مقدم، رییس کمیته بحران استان گلستان ظهر امروز (سه‌شنبه) از کشف جسد چهل و سومین کارگر جان‌باخته در معدن فروریخته زمستان‌یورت خبر داد.
صادق‌علی مقدم، مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان به خبرگزاری تسنیم گفت که احتمالا این جسد «آخرین معدن‌کار حاضر در تونل بوده اما به علت نبود آمار دقیق معدن‌کاران» آواربرداری در تونل معدن همچنان ادامه دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز صبح امروز گفت که پیکر هفت معدنچی دیگر در محل انفجار یافت شده است. این اجساد برای تعیین هویت تحویل پزشک قانونی شده‌اند.
انفجار در این معدن زغال‌سنگ که در نزدیکی آزادشهر واقع شده، بعد از ظهر چهارشنبه گذشته روی داد. در نتیجه آن، شماری از معدنچیان کشته و تعداد دیگری زخمی شدند. این معدن در حدود ٩٠ کیلومتری شهر گرگان، مرکز استان گلستان واقع شده و بیش از ۵۰۰ کارگر در آن مشغول به کار بوده‌اند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت کمیته ویژه‌‎ای را برای تحقیق پیرامون علت وقوع انفجار تعیین کرده است و به این کمیته یک هفته فرصت داده شده است تا گزارش خود را تکمیل کند و ارائه دهد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »