دیدار اعضای هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمد خاتمی

زیتون– اعضای هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محمد خاتمی دیدار کردند. محمدرضا عارف، عبدالواحد موسوی لاری و حسین مرعشی در این دیدار حضور داشتند.
هم‌زمان محسن مهرعلیزاده، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت این شورا پیش از این «حمایت قاطع خود را از روحانی به عنوان کاندیدا اعلام کرد و بر این تصمیم خود تاکید دارد.» به گفته او «اصلاح‌طلبان روحانی را کاندیدای خودشان می‌دانند و مشخص است پیروزی روحانی در کشور نزد افکار عمومی پیروزی اصلاح‌طلبان محسوب شده و فضای عمومی جامعه هم گفتمان اصلاح طلبی را همراهی می کند.»
مهرعلیزاده اضافه کرد که علاوه بر لیست ۲۱ نفره شورای شهر، اصلاح‌طلبان لیست دیگر نیز مدنظر دارند: «۱۶۰۰ پست مدیریتی و هزاران پست کارشناسی و عملیاتی وجود دارد، افرادی که فرم پر کرده‌اند و علاقمندی خودشان را ابراز کرده‌اند می‌توانند در این پست‌ها ورود کنند و با توجه به خلاقیت و استعدادهای خودشان در آنها مشغول به کار شوند. قطعا ما از نیروهای جوان و علاقمند بیش از هر زمان دیگری در بدنه شهرداری و شورای شهر استفاده خواهیم کرد. وقت آن رسیده که بدنه شهرداری از متخصصین جوان اصلاح طلب بهره ببرد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. از هم اکنون برای تقسیم مناصب لیست تهیه کرده اند ، از سویی به استخدام بی رویه در شهرداری معترضیم و از سوی دیگر ۱۶۰۰ پست مدیریتی و هزاران پست کارشناسی وعده داده ایم !
    این هم از اصلاح طلبان ما ، ظاهرا در جبین این کشتی ، نور رستگاری نیست !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »