وزیر دادگستری فردا در مورد ممنوع التصویری محمد خاتمی به نمایندگان توضیح می‌دهد

زیتون– محمود صادقی، نماینده مجلس، خبر داد که مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری، فردا به سوالات نمایندگان در مورد ممنوع التصویری محمد خاتمی پاسخ خواهد داد.
نماینده تهران به ایلنا گفت «اصل موضوع ممنوع‌التصویری» خاتمی «اساسا مبنای قانونی» ندارد. به گفته صادقی، او هم‌فکرانش «مکررا برای روشن شدن تکلیف این موضوع پیگیری داشته‌ایم».
صادقی اضافه کرد پورمحمدی قرار است فردا با حضور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره این موضوع «خصوصا در نشریات دانشجویی» پاسخ دهد.
در روزهای گذشته چند بار تصویر خاتمی از صدا و سیما به بهانه بازخوانی تاریخ انتخابات در جمهوری اسلامی پخش شده است. صادقی در پاسخ به این سوال که آیا «رسانه‌های مکتوب نیز می‌توانند با همان رویکرد آرشیوی به انتشار تصاویر محمد خاتمی بپردازند یا خیر»، گفت: «چیزی که مشخص است اینکه ما تاکنون به هیچ مبنای قانونی پی نبرده‌ایم که مشخص کند حکم ممنوع‌التصویری آقای خاتمی از کدام مرجع و بر چه مبنایی صادر شده است».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »