دادستان کل کشور: باید این دُمَل برسد تا رسیدگی کنیم

زیتون– محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، با اشاره به سخن‌رانی محمود احمدی‌نژاد در اهواز بدون بردن نام او، گفت: «گاهی به ما می‌گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرف‌هایی را زده است، فلان جا حرف های دیگری زده، ما می‌گوییم نوبت آن‌ها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»
احمدی‌نژاد در دومین روز سال جدید در یک سخنرانی در شهر اهواز گفته بود: «کسانی که فکر می‌کنند ملت نمی‌فهمند، نفهم‌ترین افراد روی زمین هستند. این چه سلطنتی است که در وجود بعضی‌ها پیدا شده… بسیج شدید تا به ملت بگویید یارانه‌ها بد است و انجام ندهید؟ ۹۷ درصد چیزی را می‌خواهند، تو چرا خلاف ملتی؟ ۸۰ میلیون نفر نمی‌فهمند، تو می‌فهمی، همین ملت تو را بالا آورد.» این سخن‌رانی باعث واکنش‌های مختلفی شد.
دادستان کل کشور همچنین با اشاره به بازداشت مدیران چند کانال تلگرام، گفت براساس «مدارک و شواهد» این افراد «برای انتخابات برنامه‌ریزی داشته‌اند»، اما قوه‌قضاییه قصد افشای این مدارک را ندارد، چرا که حاوی «مسایل خلاف عفت عمومی و مسایل امنیتی هستند.»
روز گذشته نیز غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه، ضمن انتقاد از اظهارنظر رییس‌جمهور و وزیر اطلاعات درباره این پرونده، گفته بود نام محمود علوی، وزیر اطلاعات، نیز در این پرونده مطرح است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »