با استعفای ابراهیم رییسی از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات موافقت شد

زیتون- عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، امروز اعلام کرد با استعفای ابراهیم رییسی از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری موافقت شده است.
به گزارس فارس، کدخدایی اضافه کرد که جانشین رییسی در هیئت نظارت در آینده انتخاب خواهد شد.
رییسی امروز صولت مرتضوی، شهردار مشهد، را به نمایندگی از خود به مجمع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) اعزام کرد. دلیل عدم حضور تولیت آستان قدس رضوی در نشست امروز جمنا، زلزله خراسان رضوی اعلام شد.
مرتضوی در این مجمع خبر از نامزدی رییسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و پایبندی او به ساز و کار جمنا برای انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
رییسی که در حال حاضر تولیت آستان قدس رضوی است، سابقه حضور در سمت‌هایی چون معاون اول قوه قضاییه و دادستان کل کشور را دارد. او داماد احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه است و از جمله اعضای کمیته‌ای بود که آیت‌الله خمینی سال ۶۷ برای رسیدگی به وضعیت زندانیان سیاسی منصوب کرده بود. نتیجه کار این هیات اعدام چند هزار زندانی سیاسی بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »