وزیر اطلاعات: مدیران کانال‌های تلگرامی باید آزاد شوند

زیتون– محمود علوی، وزیر اطلاعات، گفت دولت مخالف دستگیری مدیران کانال‌های تلگرامی است.
علوی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران خبر داد که دولت حسن روحانی «معتقد است باید این مساله به صورت مسالمت‌آمیز حل شود» و «مدیران کانال‌های تلگرامی آزاد شوند.»
بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس نیز امروز به ایسنا گفت که جمعی از نمایندگان به دنبال طرح سوال از چهار وزیر درباره بازداشت برخی فعالان رسانه‌ای هستند.
به گفته پارسایی بعد از بازداشت ۱۲مدیر کانال‌های تلگرامی و همچنین برخی فعالان رسانه‌ای، اعضای فراکسیون امید در نامه‌ای به رییس جمهوری اعلام کردند که اگر وضعیت این افراد مشخص نشود، از وزرای مربوطه سوال خواهند کرد.
سخنگوی فراکسیون امید گفت که اعضای این فراکسیون خواستار ارئه توضیح درباره دلیل بازداشت این افراد، چگونگی و دلیل دستگیری، جرم‌ آنها شده است. او همچنین تاکید کرد که شبهاتی درباره زمان بازداشت این افراد در آستانه تعطیلات نوروز وجود دارد.
پیش از این پنج نماینده مجلس در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار توضیح او درباره بازداشت این افراد شده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »