چهارشنبه سوری؛ دو کشته، ده ها مصدوم

زیتون- براساس آمار مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در مراسم «چهارشنبه سوری» امسال تاکنون دو نفر کشته و ۵۵ نفر در تهران و ۹۰ نفر در سرتاسر کشور دچار سوختگی شدند.
به گفته مجتبی خالدی، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، یک نوجوان ۱۲ ساله و یک جوان ۲۷ ساله در تهران کشته شدند.
مسئول روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی مطهری نیز اعلام کرد که از بین مصدومانی که به این بیمارستان انتقال یافته اند، حال چهار نفر بحرانی تشخیص داده شده. این مصدومان بین ۱۸ تا ۲۰ سال سن دارند.
در چند محله تهران از جمله پیروزی، یوسف آباد و میدان فاطمی نیروی انتظامی و نیروهای ضد شورش با جوانانی که برای برگزاری چهارشنبه سوری به خیابان ها آمده بودند، درگیر شدند.
با این همه بسیاری از شهروندانی تهرانی در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام خبر از چهارشنبه سوری به مراتب آرام‌تر از سال‌های پیش دادند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »