در خواست فراکسیون امید از رییس جمهوری

به ممنوع التصویری محمد خاتمی و وضعیت زندانیان سیاسی رسیدگی کنید

زیتون– بهرام پارسایی، سخن‌گوی فراکسیون امید، خبر داد که اعضای این فراکسیون در دیدار با حسن روحانی، درباره «انتظارات از دولت آینده» با رییس‌جمهوری سخن گفتند.
به گفته پارسایی مساله ممنوع‌التصویری محمد خاتمی از نکته‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد. حاضران از روحانی خواستند «به عنوان مجری قانون» به مسایلی نظیر ممنوع التصویری محمد خاتمی و مساله زندانیان سیاسی «اقدامات موثرتری» انجام دهد.
سخن‌گوی فراکسیون امید اضافه کرد مسایلی مانند «لزوم افزایش سطح آزادی در دانشگاه‌ها» و «توجه بیشتر دولت به موضوع آزادی بیان» نیز در این جلسه مطرح شد: «این‌که بسیاری از تشکل‌های دانشجویی هنوز برای دریافت مجوز فعالیت مشکل دارند و فضای دانشگاه‌های کشور در آستانه انتخابات آن‌چنان که انتظار می‌رود، گرم نیست باید بیش از این مورد توجه دولت باشد».
مسایل معیشتی، تشکیل کابینه یک‌دست و توان‌مند، دستاوردهای برجام، کاهش تورم و استفاده بیشتر از ظرفیت زنان توانمند در عرصه‌های مدیریتی از دیگر مسایل مطرح شده جلسه فراکسیون امید با روحانی بود.
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان روز گذشته اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ از نامزدی حسن روحانی حمایت می‌کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

در خواست فراکسیون امید از رییس جمهوری

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »