عقب نشینی استاندار خراسان جنوبی؛ عذرخواهی می‌کنم

زیتون– علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت چنانچه سخنانش باعث «رنجش مردم متدین» شده، «عذرخواهی» می‌کند.
به گزارش ایسنا، پرویزی در دیدار با خبرنگاران گفت که «صداقت و شهامت عذرخواهی« را دارد و قصد «توهین به فرهنگ و آداب مردم منطقه» را نداشته است.
استاندارخراسان جنوبی افزوده که با تجمع حامیان دولت در استان مخالف است و اجازه اردوکشی به کسی را نداده و نخواهد داد.
چند روز گذشته گروهی از روحانیون خراسان جنوبی در اعتراض به برکنار نشدن استاندار تحصن کردند. ائمه جمعه نیز از اقامه نماز خودداری کردند. نماینده ولی فقیه در این استان نیز از روحانیون متحصن حمایت کرده بود. خبرگزاری فارس نیز روزگذشته خبر از حمایت آیت الله وحید خراسانی از روحانیون معترض خراسان جنوبی داده بود.
اعتراض آنان به سخنان استاندار خراسان جنوبی در مورد «رقص سنتی زنان و مردان» در این استان بود. علی اکبر پرویزی گفته بود «در خراسان شمالی مراسم سنتی برگزار می شود، زنان می‌رقصند، مردان می‌رقصند و خیلی به اسلام و مسلمین لطمه وارد نمی‌شود.» روحانیون در خراسان سخنان استاندار را ضد دین خوانده و دست به تحصن زده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »