درخواست برخورد با نمایندگانی که به دیدار با محمد خاتمی رفته بودند

زیتون- شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی، خواستار برخورد با آن دسته از نمایندگانی شدند که در سالگرد انتخابات سال گذشته مجلس، به دیدار محمد خاتمی رفته بودند.
خبرگزاری میزان گزارش داد که شمار امضاکنندگان این نامه به بیش از ۸۰ نفر رسیده است.
نویسندگان نامه از «لزوم اقدام عملی» نسبت به دو عضو هیات رییسه مجلس که در این دیدار حاضر بودند، سخن گفته‌اند. علی مطهری و مسعود پزشیکان دو عضو هیات رییسه مجلس هستند که در ملاقات با محمد خاتمی حضور داشتند.
در این نامه خطاب به رییس مجلس آمده است که او «براساس موظف مصرح و سوگندی که یاد کرده‌ است وظیفه دارید از شان مجلس شورای اسلامی و حیثیت نمایندگان حفاظت و صیانت نمایید».
پنجاه تن از نمایندگان مجلس روز دوشنبه، نهم اسفند، به بهانه سال‌گرد انتخابات مجلس دهم، با محمد خاتمی،‌ رییس‌جمهوری اسبق ایران، دیدار کرده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. اقدام این نمایندگان کاری خداپسندانه است ، معنی ندارد که دوباره شروع به لرزندان تن احمد جنتی کنند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »