بنیاد شهید: مقاصد غیر درمانی دارد

همسر یکی از مجروحان جنگ ایران و عراق خود را به آتش کشید

زیتون– به دنبال خودسوزی همسر یکی از مجروحان جنگ ایران و عراق، رییس سازمان بنیاد شهید تهران مدعی شد «همسر و فرزند» او « تقاضاهایی داشتند که عمدتا غیردرمانی بود».
حمیدعلی صمیمی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران، به ایسنا گفت این فرد از جمله مجروحان ۱۵ درصدی بود که «به دلیل عارضه مادرزادی و بیماری صعب‌العلاج، قطع نخاع» شده و به همین دلیل «بیماری او در عارضه جنگی نمی‌گنجد». به گفته او و با «با توجه به شرایط ویژه» در نهایت کمیسیون پزشکی «جانبازی‌اش را به ۲۵ درصد ارتقا» داد و اکنون «به دلیل عارضه نخاعی که داشت، خدمات یک جانباز ۷۰ درصد را دریافت می‌کند».
همسر این فرد روز گذشته خود را مقابل سازمان بنیاد شهید آتش زد و به دلیل سوختگی از ناحیه دست و صورت در بیمارستان بستری شد.
رییس بنیاد شهید تهران اضافه کرد همسر و فرزند این فرد «تقاضاهایی داشتند که عمدتا غیردرمانی بود»، از جمله این‌که «مسکن‌شان کوچک است و می‌خواهند به جای دیگر نقل مکان کنند». به گفته صمیمی «بنیاد شهید از سوی این خانواده تهدید شده بود که می‌خواهند مقابل سفارت‌خانه‌های دو کشور خارجی نیز حرکت اعتراضی داشته باشند».
صمیمی اضافه کرد: «این خانواده مشکل درمان ندارند و هدف دیگری را دنبال می‌کنند».

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بنیاد شهید: مقاصد غیر درمانی دارد

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »